שלום..
אז ככה... יש לי בעיה קטנה.. אני והחבר נפרדנו לפני משהו כמו 3 חודשים, הפרידה הייתה לא הכי נעימה ובעקבות זה התחברתי יותר מדיי לידיד שלי הכי טוב.. מה שקרה זה שאנחנו "יחד" כזה.. אפחד מהחברים שלנו לא יודע (אנחנו גרים באותו מושב)..
זה כבר חודשיים ככה פחות או יותר.. אנחנו לא חברים או משהו בסגנון.. אבל יש קשר כלשהו.. הוא מקנא לי וגם להפך.. 😁
אבל אין אהבה... 😊 מה שמביא לבעיה שאני לא ממש יודעת אם לקנות לו משהו ליום האהבה... ואם כן אז מה לקנות...
אוףף אני לא יודעת מה לעשות.. ואין לי כ"כ הרבה זמן...
אשמח אם תעזרו לי...
ת=ו=ד=ה 😊
לא נראה לי שזה קשור למתנות, ולא נראה לי שהכי הבנתי אותך
אבל אני אשתדל לענות לך.
נראה לי שכדאי שתדברו עליכם, לראות אם יש משהו מלבד כימיה.
דברו עליכם, על מה אתם בעצם.
כי להעלות השערות באוויר של 'אנחנו יחד' זה לא דבר סגור.
ברור שאם שניכם מרגישים דברים אחד לשני (ומרגישים שיש כימיה), אז זה מוביל לכיוון טוב.
אז תבררי איתו מה הנקודת מצב שלו לקשר שלכם, ורק לאחר שתיהיו בטוחים שאתם יחד,נוכל לעעזור לך עם מתנה.
במידה ואת רוצה להביא לו מתנה למרות שהעניינים לא סגורים בינכם, נראה לי שתביאי לו קופסאת שוקולדים עם פרחים יבשים, ותוכלי גם להביא 100 סיבות. ככה תוכלי להצהיר את אהבתך תוך כדי.
מקווה שעזרתי.
דיברנו על זה מיליון פעמים, והוא אמר לי שהוא כן אוהב אותי.. הבעיה יותר אצלי.. כי אני עדיין מאוהבת בחבר הקודם..והוא יודע את זה
כל הרעיון של הקופסא וזה.. אני חושבת שזה לא הכי מתאים.. כי זה יותר רומנטי כזה... לא יודעת...
אוף אני מתוסבכת!!
תסתכלי אם את רוצה ללכת על זה
ובאמת לגרום לו לטוב בלב והכל
אז אולי בוקסר או קופסא עם שוקולדים
או חולצה יפה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ה100 סיבות לפי דעתי לא מתאים....
וגם חולצה ליום האבהה לא ממש
לפי דעתי את צריכה להביא לו משהו כי בכל זאת אתם במין 'קשר'
אולי סוכריה גדולה על מקל!
או שוקולד
או שפשוט תכתבי לו מכתב יפה ליום האהבה
ואת יכולה לצרף תמונה שלכם ביחד!
QUOTE (בובה-18 @ 26/07/2007) ה100 סיבות לפי דעתי לא מתאים....
וגם חולצה ליום האבהה לא ממש
לפי דעתי את צריכה להביא לו משהו כי בכל זאת אתם במין 'קשר'
אולי סוכריה גדולה על מקל!
או שוקולד
או שפשוט תכתבי לו מכתב יפה ליום האהבה
ואת יכולה לצרף תמונה שלכם ביחד!
בדיוק.
לא משהו רומנטי וכזה
בכל זאת את לא ממש אוהבת אותו ,
וזה רק תחילת קשר והכל .
משהו שיהיה ליום האהבה, אבל לא הכי קשור לאהבה קיצר חח
בנות מה קרה לכם ? למה היא צריכה להביא למישהו שהם לא חברים משהו ליום אהבה
ומישהי כתבה לעשות 101 על מה לעשות בדיוק על מישהו שהוא לא חבר שלה? והיא עוד אומרת שאין אהבה
תקשיבי מתוקה את לא צריכה להביא לו כלום
תצאו לסרט מסעדה לא יותר מזה זה מיותר לגמרי
גם אפשרי^
אבל בכל זאת הם יידידים טובים ומתפתח משהו גם אם היא לא אוהבת אותו כ"כ ..
אז מה זאת לא סיבה לרוץ ולקנות מתנה
אפשר לצאת לאנשהו אבל בין זה לקנות מתנה זה ממש שטויות
לא צריך משהו ענקי
אבל גם לידיד אפשר לקנות מתנה ליום האהבה
כל עוד היא רוצה איתו המשך קשר
אם לא אז אין צורך כי זה רק יפגע בו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני חושבת..
שאת צריכה לקנות לו משו צנוע..
להביא לו סוכריה על מקל..
ועם מכתב קטן וחמוד
או משו בסגנון
ולהראות אהבה קצת
וככה אולי יתפתח מזה משו לקשר רציני
אני חושבת שאם את רוצה לפתח את מה שיש בניכים
תקני לו משו צנוע וככה הוא יבין שאת רוצה המשך
אם את לא רוצה.. אז אל תקני כלום כי זה יבלבל אותו
והוא יפתח ציפיות וחבל
וואיי בנות המון תודה..
מצטערת שלא עניתי עד עכשיו, הייתי איתו אתמול בסופרלנד....חחח
תראו, ברור לי שאם אני קונה לו זה רק משהו סימלי...
גל את צודקת אמנם אנחנו לא ממש "חברים" אבל לדעתי צריך להביא משהו כדי לסמל את יום האהבה כי בכל זאת יש משהו בנינו...
חשבתי לקנות לו בוקסר לעטוף יפה עם שוקולדים וכל זה.... מה אומרות?
צריך להוסיף משהו???
אני פשוט לא רוצה להגזים יותר מדיי..
אהה ואני צריכה שתסבירו לי איך מעלים תמונות שאני יראה לכן אחרי שאקנה....
תודה לכולן!!!
זה סבבה מאמי
ואת עושה בעיון למטה ושמה את התמונה שבחרת
גל צודקת...לא צריך לקנות לו כלום גם לדעתי
אבל אם את רוצה סבבה 😊