קודם כל תודה לכולן!!
עדיין לא הלכתי לקנות לו.. לא היה לי זמן אני אלך מחר..
נראה לי שאני אלך על הבוקסר ומה שכבר אמרתי.. אבל אם אני יראה משו אחר בחנות אני פתוחה להצעות...
תודה לכולן!! כשיהיו לי תמונות אני ישתף....
-חן-
QUOTE (GAL17 @ 26/07/2007) בנות מה קרה לכם ? למה היא צריכה להביא למישהו שהם לא חברים משהו ליום אהבה
ומישהי כתבה לעשות 101 על מה לעשות בדיוק על מישהו שהוא לא חבר שלה? והיא עוד אומרת שאין אהבה
תקשיבי מתוקה את לא צריכה להביא לו כלום
תצאו לסרט מסעדה לא יותר מזה זה מיותר לגמרי
אני גם חושבת!
ואם כן בא לך לקנות אז משהו שהוא יותר מתנה בשביל שכן תצייני את היום ולא משהו רומנטי או מכתב אהבה וכאלה.. משהו כמו בוקסר באמת יכול להתאים.