הוא-הוא-הוא ירד לאילת עדדד יום ראאאאאאאשון
וזה יהיה מוזר חעחע כי אני רגילה לשגע אותו כל יום כל היום \ =
קייייצר...הדבר היחיד שאני מקווה זה שאני אתגעגע אליו😊😊
כי אם כןןן
אז אולי ניתן לו סיכוי?
😊
תנג'סי לי בטלפון חחחחחח
אם את רוצה אותוו
חושבת שזה ילך בינכם
אז למה לא?
חחח לאאא מסכן ניתן לו קצת שקט 😊
ואני לא יוווודעת אם אני רוצה אותו חעחע זה הקטע
בגלל זה אני מקווה שאני אתגעגע אליו...
כריסי?!..
חחח חמודה שכמותך!!..
גם את כמוני...( ח ...) אול תכחיישי 🙄
שמעי את חייבת לדעת להתסדר גם בלעדיו..
כמה שזה קשה
מקווה שעד יום ראשון
הכול יעבור בטיל!
אוהבת אותך 3>
חחחחח איזה מתוקה
זה יעבור מהר את תיראי מאמי
תצאי תהני ותעשי חיים
תתני חופש גם לך וגם לו
אוהבת אותך😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חעחעחעח רגיייינה
לא בפומבי 😁 😁 😁
אוהבת אוהבת אוההההההבת אותך ( :
חח כן אני מסתדרת בלעדיו
אבל מעניין איך זה יהיה חעחע
חח מורנייי תודה אהובתי ( :
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 26/07/2007) חחח לאאא מסכן ניתן לו קצת שקט 😊
ואני לא יוווודעת אם אני רוצה אותו חעחע זה הקטע
בגלל זה אני מקווה שאני אתגעגע אליו...
אז אולי הימים האלו יתנו לך לשבת ולחשוב את את רוצה או לא..
QUOTE (15PrInCeSs @ 26/07/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 26/07/2007) חחח לאאא מסכן ניתן לו קצת שקט 😊
ואני לא יוווודעת אם אני רוצה אותו חעחע זה הקטע
בגלל זה אני מקווה שאני אתגעגע אליו...
אז אולי הימים האלו יתנו לך לשבת ולחשוב את את רוצה או לא..
בדיוק מה שחשבתי לעצמי😊
מקווה שאני רוצה אותו חח כי הוא מדהים
תודה😊
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 26/07/2007) QUOTE (15PrInCeSs @ 26/07/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 26/07/2007) חחח לאאא מסכן ניתן לו קצת שקט 😊
ואני לא יוווודעת אם אני רוצה אותו חעחע זה הקטע
בגלל זה אני מקווה שאני אתגעגע אליו...
אז אולי הימים האלו יתנו לך לשבת ולחשוב את את רוצה או לא..
בדיוק מה שחשבתי לעצמי😊
מקווה שאני רוצה אותו חח כי הוא מדהים
תודה😊
אין בעד מה מאמי
מקווה שתגיעי להחלטה הנכונה 😊
מקווה שתהיי סגורה על עצמך כריסוש
חחח סופה אני רק מחכה ליום הזה😁
-----------------------
ההודעה ה5000 שלי😛
מזלל טוב חחע
QUOTE (מאוכזבת @ 26/07/2007) מקווה שתהיי סגורה על עצמך כריסוש
מזל טוב 😁
חחחח כריסי ימצחיייקה
חזר שלי ירד לאילת ומזה התעצבנתי שהוא ירד והשאיר אותי לבדדד
חחח
אצלך ההפך
אני מקווה שתגעגעי אליו .. אם לא..
לא נורא.. תמצאי לך מישו חדש שתאהבי יותר
רק שלא יקנה לך מתנה יפה ובסוף תזרקי אותו..חח
מסכן
יהיה טוב מאמיי..
שיעבור לך מהרר