חחחח עינבי נקווה לטוב😊
אוהבת אותך...
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 26/07/2007) חח כריס זה האקס שלך?
חססססססס וחסססססססססס עחחעחע
מישו חדש😊
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 26/07/2007) QUOTE (-החיים-בזבל- @ 26/07/2007) חח כריס זה האקס שלך?
חססססססס וחסססססססססס עחחעחע
מישו חדש😊
אוף, אחרי שנה איתו ככה הצלחת להמשיך הלאה אחרי הפרידההה..
איך ??!
מה הסוד שלךךךך ? חחח
כי אני תקועה 😢
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 26/07/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 26/07/2007) QUOTE (-החיים-בזבל- @ 26/07/2007) חח כריס זה האקס שלך?
חססססססס וחסססססססססס עחחעחע
מישו חדש😊
אוף, אחרי שנה איתו ככה הצלחת להמשיך הלאה אחרי הפרידההה..
איך ??!
מה הסוד שלךךךך ? חחח
כי אני תקועה 😢
כל פעם שאני חושבת עליו אז אני מזכירה לעצמי כמה שהוא חרא חעחעחע
זה הכל😊
וזה עוווווווובד
בהצלחה גם לך חנוש😊
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 26/07/2007) QUOTE (-החיים-בזבל- @ 26/07/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 26/07/2007) QUOTE (-החיים-בזבל- @ 26/07/2007) חח כריס זה האקס שלך?
חססססססס וחסססססססססס עחחעחע
מישו חדש😊
אוף, אחרי שנה איתו ככה הצלחת להמשיך הלאה אחרי הפרידההה..
איך ??!
מה הסוד שלךךךך ? חחח
כי אני תקועה 😢
כל פעם שאני חושבת עליו אז אני מזכירה לעצמי כמה שהוא חרא חעחעחע
זה הכל😊
וזה עוווווווובד
בהצלחה גם לך חנוש😊
תודה יפה שלי 😢 אבל קשה לי חח אוף .
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 26/07/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 26/07/2007) QUOTE (-החיים-בזבל- @ 26/07/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 26/07/2007) QUOTE (-החיים-בזבל- @ 26/07/2007) חח כריס זה האקס שלך?
חססססססס וחסססססססססס עחחעחע
מישו חדש😊
אוף, אחרי שנה איתו ככה הצלחת להמשיך הלאה אחרי הפרידההה..
איך ??!
מה הסוד שלךךךך ? חחח
כי אני תקועה 😢
כל פעם שאני חושבת עליו אז אני מזכירה לעצמי כמה שהוא חרא חעחעחע
זה הכל😊
וזה עוווווווובד
בהצלחה גם לך חנוש😊
תודה יפה שלי 😢 אבל קשה לי חח אוף .
קטן עלייך בייבי😊