אוקיי אני וחבר שלי עוד מעט חצי שנה ואני ממש לא יודעת מה לקנות לו ...
חשבתי על תיבת אוצר בערך כמו שמתארים באתר אבל זה נראה לי יותר מידי מושקע לחצי שנה...
חשבתי על 5 חושים ולהוסיף חוש שישי (חצי שנה כאילו) אבל אני בהתלבטות קשה עם עצמי חחח
אם למישהו יש רעיונות למתנה לחצי שנה שתהייה מספיק מושקעת ומכול הלב בבקשה תעזרוו לייי...תודהההה 😉 😉 😉
לא נכון. תבת אוצר ממש לא יותר מדי מושקע לחצי שנה. זה בול לפי דעתי !
זה יפה תיבת אוצר .. (:
אני עשיתי לחצי שנה תיבת אוצרר ..
והוספתי מחזיק מפתחות עם חריטה
יצא ממש יפה (:
והוא מאוד אהבבב ...
לא הבנתי אם את רוצה מושקע מדי או לא ? חח
כי אמרת על תיבת אוצר שאת לא רוצה כי זה מושקע מדי
אבל ביקשת שנביא לך רעיון למתנה מספיק מושקעת ....... 😯
ברוכה הבאה לאתר מאמי תהני
תקשיבי ההשקעה שתהיה לך על תיבת אוצר
ועל חמשת החושים דיי זהה... ואולי
חמשת החושים אפילו יצא קצת יותר
לדעתי יותר מרשים תיבת אוצר
זה יותר מיוחד וזה בדיוק מתאים לחצי שנה
לכי על זה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חמשת החושים דורש יותר מחשבה והשקעה...ותיבת אוצר פחות אבל כל אחד וההסתכלות שלו על הדברים..
את תמיד יכולה לקנות לו בוקסר חמוד ולהדפיס עליו משפט מגניב .."מקום שמור" , "טוסיק מלכותי",
"sex bomb", "sex machine" ....להכניס לקופסאת לב יפה ולפזר פרחים יבשים ושוקולדים קטנים...או נשיקות גומי...
עם הבנות זה ממש לא מושקע מדי בשבילך חצי שנה זה מיוחד
מאמי אני עשיתי לחצי שנה את חמשת החושים ויצא מדהיםם
תיבת אוצר.. מושקע מאיזו בחינה- כספית?!?!!
לי זה עלה רק 80 שקל.. (גם התיבה וגם כל השוקולדים.. ובתוך התיבה כתבתי לו משהו אישי כזה על קלף! זה היה מהמם!!)
ולדעתי זה לא יותר מדיי מושקע!
אבל אם את מתעקשת.. את יכולה לקנות לו כרית עם הדפסה, או אפילו מראה כזאת ולהדביק תמונות של ניכם ולכתוב בטוליפ על המראה "תראה כמה יפים אנחנו יחד"... שזה גם לא יצא לך הרבה...
אולי ארוחה רומטנית?!
יש פה בנות שעשו לחצי שנה שביל בלונים......
תשתפי בסוף! שיהיה בהצלחה ומזל טוב! 😊
-חן-
סופה כתבת שעשית את חמשת החושים לחצי שנה....מה עשית מאמייייי???
תיבת אוצר זה ב ד י ו ק לחצי שנה.
לי יצא 130,
אבל את יכולה לשחק עם זה כבר.. עם הגדלים של הקופסא וכמות השוקולדים.
זה מתאים לאללה , יותר מהחושים לפי דעתי.
תיבת אוצר זה בדיוק לחצי שנה זהלא מושק בכלל זה מרשיםם לפי דעתי 5 החושים הרבה יותר מושקע ומתאים קצת יותר ליום הולדת
ונושי16 איך עלה לך 80 את הציבה קנית או עשית?
אני עשיתי תיבת אוצר לשנה
ולחצי שנה עשיתו לו סיבות למה אני אוהבת אותו
אחת על כל יום שאני איתו
יצא לי לעשות 183 סיבות
ומצאתי הכל..
וזה יצא ממש יפה
ומיוחד
לדעתי יותר מיוחד מתיבת אוצר
וגם עלה לי גרושים.. בערך 50 שקל
אבל יצא מושקע ויפה מאודדד
יש לי תמונה אם את רוצה
יאההההההההה תודהה לכןן בנותת עזרתםם לי מאוד ממ נראה לי אני באמת ילך על התיבת אוצררררר אבל אין לי מה לשים בפנים=\ כאילו מטבעות שוקולד מכתב בתוך בקבוק זכוכית יפה כזהה עם ורדים בוו אבל מה עוד ?!לא לקנו משהו?בושם או משהו כזה ?!
את יכולה להוסיף בוקסר, או תהילים זהבב..
גל.. את התיבה אני קניתי... אבל לא מחנות של מתנות.. הלכתי לנגריה שיכין לי.. הוא הכין לי תיבה פשוטה מעץ, והוא לקח לי 50 שקלים עליה... הלכתי לחנות יצירה קניתי צבע חום כזה מעושן, חרטתי עליה "לאוצר שלי" בחנות של ידיד ממש טוב והוא עשה לי את זה ב10 שקלים...חחח
טוליפ ודברי יצירה היו לי כבר בבית (אמא שלי אוהבת לעצב דברים)
המטבעות עלו לי 20 שקלים... זהו! ככה הגעתי ל80... וזה יצא מהמם... רק חבל שלא צלמתי....😢