אההה הבנתיי מאמיייי
חבל באמת שלא צילמת ואיך קוראים לך ?
QUOTE (sasa_shiran @ 26/07/2007) סופה כתבת שעשית את חמשת החושים לחצי שנה....מה עשית מאמייייי???
עשיתי ככה:
ריח-המפיצי ריח בתוך הקופסאות האלה,ששמים בפנים מקל מעץ וזה מעביר את הריח..עלה לי 70 שקל משהו כזה(קניתי לו בריח של הקרם גוף שלי 😂 חח)
שמיעה-צרבתי לו דיסק עם כל השירים שלנו..הוא ביקש עוד לפני
טעם-הכנתי לו את העוגה שהוא הכי אוהב-בסקוויטים וכתבתי למעלה עם שוקולד את שמו
ראיה-עשיתי לו פלקט ענקי עם תמונות שלנו מעוצבות,ממסוגר עם פרופילים ממתכת-יצא סוף
מישוש-קניתי לו כרית ענקית בצורת לב שכתוב עליה חבק אותי באנגלית..