QUOTE (chen-daskal @ 26/07/2007) אז הכי הרבה זה 3 שנים הא?
אני פה קצת יותר מארבע..לא בפורומים אבל בשאר האתר
חח באמת מעניין (:
אני דרך בת דודה שלי
קראתי פה את הפתגמים ואז נכנסתי לסיפורים...לא בפורום
אחר כך גילתי שיש גם בפורום סיפורים
ונרשמתי לאתר (:
שנתיים וחצי בערך
הא, והייתי בהפסקה של 3-4 חודשים , הכל בגלל המלחמה 😂
הייתי לוקחת פיתגמים .. ואז נירשמתי 😊
התמכרתייייייי
חחח סתם חיפשנו רעיונות למתנות והגענו לאתר..
חברה שלי נרשמה ואז גם אני😊
חחחח
מיכל "מיכלוש השווה" הראתה לי סיפור פה כשהיינו בשיעור מחשבים
ואז בבית נכנסתי לזה שוב ומאז אני כאן
איממ לא זוכרת בדיוק..אבל אני חושבת ש..
הייתי פה באתרר עצמו ולא בפורומים..
ואז גיליתיי את הפורומים..
נרשמתי...
והתחלתיי לרשום ב"מועדון הללבבות השבורים"
וזהו..!
=]]
התמכרתי כמו כולם!
אני זוכרת שחיפשתי באתר הזה כל מיני משפטים של אהבה
כי הכנתי משו לחבר שלייי..
וגלשתי פה הרבה זמן בלי להיות חברה
ואז ראיתי את הפורומים
והחלטתי להיכנסס
ו.. התמכרתי :]
ואוו עוד מהחטיבה עכשיו אני כבר חיילת..חח
זה ממש מהאתר הישן אפילו מזמן מזמן.
יאלהל איך הזמן טס..
מפחידדד=]
חפשתי פתגמי אהבה ומצאתי את האתר פרסמתי אותו לכולם נראה לי..
אחלה אתר..
היו לי שני משתמשים אבל שכחתי סיסמא:[
אז נרשמתי מחדש השנה...😊
ידידה שלי שלחה לי לפני המון זמן לקרוא משהוו .....
אבל בראשי ...
וכמוובן שאני אוהב להתעסק חחח נכנסתי לפורומים ובאתי
לכאן ...
היה לי חשבון משתמש לפני .....
שנכנסתי לאתר בכלל ב2005 ... חח...
והחשבון נדפק אז פתחתי חדש 😊
כיתה ה' .. ילדה קטנה שמחפשת מכל מיני משפטי אהבה וכדומה ..(:
חחחחחח.. נרשמתי.. אבל לא הגבתי .. כל הזמן עקבתי.. רק כיתה ו' ז' התחלתי להגיב..
בינתיים 5 שנים אני פה ..(: חחח
הייתי צריכה לבצפר איזה שיר אהבה
חעחעחעח
אז חיפשתי
ומצאתי ת'אתר
ונרשמתי
ומאז אתם יודעים לבד..
התמכרתי חחח
זה היה שנה שעברה בערך
אבל היו לי עוד כמה משדתמשים שאני לא זוכרת את הסיסמא
ממ אוקיי... נראלי תחילת ח' משהו כזה
חיפשתי משפטים על אהבה בגוגל חחח
והגעתי לכאן:]
בהתחלה לא הגבתי בפורומים. סתם הייתי קוראת מה כותבים פה כולם..
ואח"כ נרשמתי 😊
אחד הדברים היותר טובים שקרו לי..
שאלה ששאלו כבר אלף פפעעם .
^חח כן אבל כל פעם מצטרפים אנשים חדשים לפורום..
אז מעניין לדעת
ואני גם הייתי קוראת סיפור בחלק של סיפורי אהבה באתר
ואז נכנסתי לפורום כללי ששם היו כל הסיפורים..
ואז כבר התחלתי לכתוב בפורמים אחרים גם
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 26/07/2007) שאלה ששאלו כבר אלף פפעעם .
אז מה
נחמד לדעת שווובבבבב 😎