גוגל..
שנתיים וחצי.
וחצי שנה בערך פעילה בפורומים.
ואייי אני מכירה את האתר הזה אולי
מאז שאני בכיתה ה' ועכשיו עולה ליב'
וניראה לי האמת כמו כולם
חיפוש ברכות לימי הולדת
והיו עולים כל מינה דברים
עננת וחברים,אתר אהבה ישראלי
והחלטי להיכנס ומה שגילתי
האמת לא ידעתי על הפורומים תמיד הייתי
נכנסת לעמוד הראשי ורק מה שיש בצד ימין
ויש שם המווווווון דברים!!!
עד שגדלתי חחח והייתי מדפדפת גם עד למטה
או שלפעמים זה היה כותב לי את/ה נכנס/ת למקום
שאת/ה לא יכול להמשיך . . . .
ואז היה אפשרות להירשם וזה מה שעישתי
ואז גילתי את הפורום הזה חחחחחחחחחחח
אבל מאז ואואוא כמה פעמייים שיינתי שם משתמש
אני עם נסיון פההה
טוב אחרי חפירה רבה מאוווד
זה הסיפור שלי וזה המשתמש האחרון! 😁
אממ סתם מטיול באינטרנט
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 26/07/2007) QUOTE (eliya_s @ 26/07/2007) האשמה היא על גל (:
איזו גל?😊
ווואייי אני זוכרת את התקופה שעוד היית בארץ חחח
ונראה לי היה אשכול בבמה חופשית חח לפני שנסעת
יווו הבזקים מהעבר חחחחח
G-A-L
חחחח פי אני לא ממש זוכרת אותך באותה תקופה..
אמא'לה..כשחושבים על זה.. זה היה לפני שנה....!! 😮
רק אני נכנסתי דרך חברה שכתבה סיפור ואמרה לי לקרוא?
אבל זה היה בכיתה ט' מאז אני פה אבל היה הפסקה של חצי שנה
כי לא היה זמן
אבל חזרתי ובגדול...איך אפשר לעזוב תגידו?
חחח אני זוכרת הייתי מחפשת משפטים ליומן וכאלה חעחעחעחעעח
ומלפני שנתיים + אני הייתי פה אבל לא רשומה
חחח בגוגל חיפשתי מתנות לחבר ומצאתי את האתר...
חח אני לפני איזה 3 וחצי שנים נכנסתי עם חברה שהיא כתבה פתגמים
הייתי קודם בסיפורי אהבה
ואז נכנסתי לפורומים
רק בחצי שנה הזאתי התחלתי להגיב😊
אמממ
כל פעם הייתי מחפשת משפטי אהבה
וכאלה וזה היה עוד בחטיבה
אבל השנה החלטתי מה רע?
יאלה נרשם...
ונרשמתי..😛
מווואה 3>
חחח אני נכנסתי לפה פעם ראשונה לפני כמה חודשים..😊
חיפשתי משפטי אהבה...
קיצר בהתחלה הייתי קוראת פה ת'מכתבים ות'שירים...ואחרי כמה ימים נכנסתי לפורום..😊
ואווו...נדלקתי😊 חח והתמכרתי..😊
ואייי לא ידעתי שיש פה אנשים כאלה ותיקים ^^
חיפשתי משו... ואז איכשהו הגעתי לפורום..
בסופו של דבר פרשתי
ואחרי שנהה נזכרתי בפורום הזה וחזרתי אליו עם שם משתמש חדש.. והכל היה חדש ושונה..
חחחחחחח weird
אז הכי הרבה זה 3 שנים הא?
דרך בת דודה שלי
חיפשתי שירים ופתגמי אהבה
וככה נרשמתי לפורום 😊 שנתיים כבר .. איך הזמן עבר..