אתם חמומי מוח
שניכם משוגעים.
אתם מטורפים ,
לא מוכנים לוותר .
אבל רק אחד מכם , הלוחם הראשון ,
באמת מחפש לריב
באמת מחפש להילחם עליי,
לא עוזב את השנה וחצי האלו בשקט.
מפריע לי עם האהבה החדשה, עם הלוחם השני.
אתם כ"כ דפוקים @#
תתבגרו אתם לא קטנים ,
לוחם ראשון, תתגבר עליי כבר,
מה שהיה נגמר .
אני רוצה את הלוחם השני.
אבל אני בכלל לא רוצה שתלחמו.
אך בכל זאת אתם נלחמים,
מקללים, שורטים ,
מערבים עוד אנשים ...
דוקרים ..
מסיימים בבית חולים .
דייייייייייייייייייייי
אני עוד אאבד אותכם ,
אני יודעת .
אני עוד אבכה על הקבר של אחד מכם .
פריקה ..
עזבו סיפור ארוך.
שתי ילדים בני 18 שחושבים שהם בני 12.
אחד לא מוכן לוותר כי היינו שנה וחצי והוא לא מעכל שזה נגמר
והשני לא מוכן לוותר כי הוא מאוהב בי ויודע שיש ביינינו סיכוי.
בקיצור אחד כבר מטופל בבלינסון.
עזבו .. אני מאוכזבת כ"כככ מהחיים .
ווווואי מזה ?
תקשיבי את צריכה לדבר עם כל אחד בנפרד להגיד מה את מרגישה ..
כי זה סתם יגמר בצער !
עזבו זה טירוף .. פשוט טירוף מה שעברתי.
החבר של השנה וחצי לא מוכן להקשיב
הוא חי עוד בבועה שאנחנו בהפסקה ונחזור ..
הוא רותחח על זה שיש לי מישהו חדש .
והוא כבר הספיק הרבה מאז.
ואוווו אלוהים
לא חשבתי שזה יהיה כ"כ קשה כשנדלקתי על מישהו חדש,
סוף סוף מגיע לי משהו טוב .
אז עוד יותר חרא קיבלתי ?
החבר הקודם לא מניח לי לנפשי
עירבתי את ההורים עירבתי מה לא? הוא בשלו
וואיי \ =
מה נסגר איתם?חח
בדרך כלל הייתי אומרת שתגידי לחבר שלך הנוכחי לסדר איתו את העניינים
אבל זה נשמע יותר מדי מסובך... \ =
את לא מתארת עד כמה ...
הנוכחי כ"כ חמוד
לא חיפש לריב ,
דיבר איתו יפה..
אבל זה הקודם
הקודם שלא עוזב
שלא מוכן לשמוע שיש לי אחרר
שלא מניח ליייייי
אלוהים תעזוררררררררררר
אני כ"כ מפחדת על שניהם..כ"כ כ"כ
עם הראשון רע לי אבל הוא יישאר בלב לנצח ... שנה וחצי לא הולך ברגל
ועם השני כ"כ טוב ליייייי אבל אין עוד כ"כ אהבה ... רק ההתחלה
אלוהים תשמור לי על שניהםםםםש
לא יתקרבו יותר אחד לשני.. היה לי דיי
בבקשה אלוהיםם אם אתה שומע אותי..... רק אם אתה שומע
אני מתפללת עליו שייצא מזה מהר .
ושלא יריבו יותר בבקשה אלוהים.. כי אחד לא יירגע עד שלא ייראה את השני מת
אלוהיםםםםםםםםםםםם רק המחשבה על זהההה אלוהיםםםםם
😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
בקיצור אחד כבר מטופל בבלינסון.
הם רבו?! הם לא נורמלים מאמי חייבים פה גורם חיצוני שירגיע את האקס שלך..או שתצאי עליו קצת שיבין שאת כבר לא בעניין שלו ושיוותר מאמי זה בעיה ככההה
ואייי אני לא יודעת מה להגיד לך..
אלוהים😢
זוועות פשוט ]; אני בוכה..
QUOTE (מאוכזבת @ 26/07/2007) בקיצור אחד כבר מטופל בבלינסון.
הם רבו?! הם לא נורמלים מאמי חייבים פה גורם חיצוני שירגיע את האקס שלך..או שתצאי עליו קצת שיבין שאת כבר לא בעניין שלו ושיוותר מאמי זה בעיה ככההה
מסכימה עם בעדינות
כי הוא אוהב אותך ויש לו רגשות!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מזה?? הם לא נורמליםםםם
לפי מה שהבנתי החבר הקודם שלך אשם בפרדה לא?? אם כן אז מה הוא מתלונן??
שילמד לפעם הבאה...
אני מקווה שיהיה לך רק טוב מאמי אני שולחת לך חיבוקקק ענקיייייי =))
מאמי הוא כבר אובססיבי
הוא חייב להבין שזה נגמר בינכם
אולי תחכי עם הנוכחי, כי הוא פגע פיזי מזה😢
יאו אני שונאת כאלה זה ממש גועלי