לריב זה מוגזם..מה הם ילדים קטנים?
QUOTE (limaori @ 26/07/2007) מאמי הוא כבר אובססיבי
הוא חייב להבין שזה נגמר בינכם
אולי תחכי עם הנוכחי, כי הוא פגע פיזי מזה😢
^^
מזוויע עזבו
הוא נרגע קצת אבל עדיין שולח הודעות כמתחנן שאני יחזור אליו.
דיי נמאס, הוא יהרוס לי הכל , את החיים הוא יהרוס
מאמי אני מקווה שהכל יסתדר לך
הוא ילד בגן שלא מבין מהחיים שלו
תסבירי לו.. תצעקי עליו עם צריך
שיבין שאין בניכים שום דבר
ותיגיד לו שאם הוא עדין אוהב אותך? שיתן לך להמשיך את החיים שלך בדרך שאת רוצה
לא שהוא רוצה
תסבירי לו..
ותגידי לחבר הנוכחי שלך..
שלא משנה מה האקס שלך אומר לו
או לא משנה אם הוא דוחף אותו או מקלל אותו
או מספר עליך דברים
שיתעלם ממנו.. פשוט יתעלם
ככה ימאס לו כבר הוא יבין שאפחד לא משתף איתו פעולה בריב הזה
וזה הכללל
איזה..
אחד יותר מחומם על השני
שניים עם אגו.
הוא לא מוותר לזה וזה לא מוותר להוא.
אמרתי לנוכחי שיוריד הילוכים, ואם הוא מתחיל איתו שידבר בעדינות
שיהיו בריאים.
בא לי לעבור כבר עירר לעבור בית..
לקחת איתי את החברה הכי טובה ולהכיר אהבה חדשה
לא מעניין אותי כבר את מי אני אוהבת ומי לאאא
מאמי זה כן צריך להיות לך משנה את מי את אוהבת ואת מי לא
את צריכה להיות עם מי שאת אוהבת
והסתום הזה שרב איתו צריך להוריד הילוך
את לא צריכה לוותר על אהבה בגללו.. הוא ממש לא שווה את זה
תלחמי על האהבה שלך.. תלחמי על לנצח בקרב המטופש הזה
ולהיות סוף סוף מאושרת עם האחד שאת אוהבת