חחחחח זה פשוט הזוייי הילדים של היום.
יצאתי עם אמא שלי לסיבוב ופתאום מה אני רואה ילדים מעשנים זה כול כך דוחה ומגעיל.
😨
\ =
תכלס ,
אין מה לעשות
שום דבר לא יעזור פה
נקווה לטוב?
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 25/07/2007) \ =
תכלס ,
אין מה לעשות
שום דבר לא יעזור פה
נקווה לטוב?
נכוןן אין מה לעשות פה
נקווה רק לטוב עם הילדים האלה.
הם הורסים את עצמם=\
כן יש הרבה כאלה
אין מה לעשות
כבר מכיתה ד'או ג',
אצלנו ראיתי מעשנים..
כל-כך מפחיד!..:\
אבל מה אפשר לעשות ?..
חינוך..!..
QUOTE (רגייי @ 25/07/2007) כן יש הרבה כאלה
אין מה לעשות
כבר מכיתה ד'או ג',
אצלנו ראיתי מעשנים..
כל-כך מפחיד!..:\
אבל מה אפשר לעשות ?..
חינוך..!..
אני רואה כול יום ילדים מעשנים גם בגיל קטן
ובאמת זה מפחיד 😨
אי אפשר לעשות כלום זה רק החינוך של ההורים=\
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 25/07/2007) \ =
תכלס ,
אין מה לעשות
שום דבר לא יעזור פה
נקווה לטוב?
😉
זה כזה מגעיל
רק החינוך של ההורים=\
QUOTE (lipaz-sol @ 25/07/2007) זה כזה מגעיל
רק החינוך של ההורים=\
זה לא רק החינוך.
יש מלא ילדים חסרי אופי רואים חברים מעשנים ונגררים אחריהם.
במקרה הזה לא חושבת שזה תלוי כ"כ בחינוך מאמי- זה גם, אבל לא רק.
QUOTE (yakird @ 25/07/2007) סתם טמבלים מושפעים..
צודק ..
זה בעעעע מושפעים מאחרים.
זה לא תמיד קשור לחינוך של ההורים..
יש ילדים שהם באים ממשפחות טובות כביכול שגם נגררים לדברים כאלה..
זה יותר קשור ללחץ חברתי כמו שיקיר אמר
זה גיל קשה סך הכל = \
כל כך הרבה דברים שהם לא מבינים עדיין...
חחח הם אני מדברת כאילו אני הכי בוגרת פה...
QUOTE (NoFOosH @ 25/07/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 25/07/2007) זה כזה מגעיל
רק החינוך של ההורים=\
זה לא רק החינוך.
יש מלא ילדים חסרי אופי רואים חברים מעשנים ונגררים אחריהם.
במקרה הזה לא חושבת שזה תלוי כ"כ בחינוך מאמי- זה גם, אבל לא רק.
כן יש לי מלא מהבית הספר שלי ילדים בגיל שלי מעשנים אני רואה אותם
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 25/07/2007) זה לא תמיד קשור לחינוך של ההורים..
יש ילדים שהם באים ממשפחות טובות כביכול שגם נגררים לדברים כאלה..
זה יותר קשור ללחץ חברתי כמו שיקיר אמר
זה גיל קשה סך הכל = \
כל כך הרבה דברים שהם לא מבינים עדיין...
חחח הם אני מדברת כאילו אני הכי בוגרת פה...
יש מלא ילדים שהם בתוך זה רק בגלל חבריהם מושפעים מהם לחץ חברתי.
כמו שנופר אומרת חסרי אופי חסרי ביטחון להגיד לא לחברים שלהם.
והם באמת לא מבינים כי זה מה שהם מראים שהם לא מבינים.
אנשים זה לא החינוך של ההורים לרוב..
יש מקרים מועטים זה בגלל הסיבה הזאת
לרוב זה רק החברה..לצערי..
וז בהחלט עצוב..