QUOTE (Mami_4_Ever @ 25/07/2007) אנשים זה לא החינוך של ההורים לרוב..
יש מקרים מועטים זה בגלל הסיבה הזאת
לרוב זה רק החברה..לצערי..
וז בהחלט עצוב..
כן עצוב עצוב חבל שזה ככהה בכלל.
החברה רק הורסת את הילדים האחרים שזה פשוט זוועה.
איכס, חרא חברה ... כל השטויות שעושים כדי לצאת גברים ..
כדי לשחק אותה בחבר'ה.. בעעע מזוויעעע
QUOTE (Asaf_my_life @ 25/07/2007) איכס, חרא חברה ... כל השטויות שעושים כדי לצאת גברים ..
כדי לשחק אותה בחבר'ה.. בעעע מזוויעעע
כן הכול זה פוזות בעעעע
לחץ חברתי מגעיל
הכול זה משחק בשבילהם הם לא יודעים כמה זה מסוכן לבריאות.
😨
מסוכן לעצמם
כשהם ימותו בגיל 40 בגלל זה..
נראה אותם גיבורים ליד החבר'ה.
הם יהיו גיבורים באיכילוב .. צמחים סובלים..שהרופאים ייאבקו על כל שניה בחייהם
^^^
ט'חחח סך הכול הם טיפשים שלא יודעים מה הם עושים בחיים שלהם.
כן נראה אותם "גיבורים" שיקרה להם משהו.
בעעע מגעיל מסריח ומזעזעז.