את עצובה?
תמיד את אופטימית ועוזרת והכל
בטח קרה משהו ממש לא טוב:I
בוובי אני בטוחה שיהיה טוב למרות שאני לא יודעת מה
אם בלך כמובן את מוזמנת לשתף אותי
מואה
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי