חחחחחחחחחח איזה נסייכה את בר !
מורני תרגישי טוב ותתעודיי יפה שלי
לא משנה מה זה , זה יעבור במהרה אני בטוחה...
אוהבת אתכן
ברושית!?
כפרע עלייך!
איזה אהבה
איזה מדהימה
כמה תמיכה!
מווואהה 3>
מורני מלאכית שלי?אני כבר דיברתי איתך,אמרתי לך הכול הכול הכול
את תראי מתוקה שהכול יסתדר ,באמת!
את חזקה
אלוהים איתך
ואת תתגברי על כל מכשול
אוהבת אותךךךךךךךך!!!!!
איזה חמודה ..
מורנייי , הכל יהיה טוב מתוקה.
אוהבת אותך נסיכה שלי
ותמיד פה בשבילך..
מקווה שהכל יסתדר
מגיע לך להיות מאושרת !
נאמר כבר הכל😊
מורני?!
אוהבים אותך😛
ברו'ששש ימדהימה אחת!
ומלאכית שלי אני פה עם כל הבנות!!
תהיי חזקה מאמי
את תראי שזה יעבור!!
יותר מהר ממה שתחבי לך בכלל!!
תחייכי!! תנסי להיות הכי מאושרת שיש!
וחשוב לי שתזכרי שאני תמיד פה בשבילך
25 שעות ביימה יפה שלי!!!
אני רוצה רק את הטוב בשבילך!
ואת יודעת איך להשיג אותי!!
מתי שאת רק רוצה
אני תמיד פהה אבל תמיד!!!
אל תשכחי זאת
אוווווווווווווווווווווווווווהבת!!!!
^^ תודה..
אני מקפיצה, כי הנסיכה שלי אמרה שהיא תיכנס רק מחר לאתר..
היום היא הייתה קצת עסוקה..
(תבינו אותה.. חח תתפלאו, יש לה חיים גם מחוץ לאתר.. חחח)
ואני רוצה שתראה😊
אני היחידה שלא מבינה את מי מעודדים?! 😊
^^ את נאפי-מורני.
החולת נפש שלי..
חח נראה לי רק את לא יודעת שאנחנו מתאשפזות יחד למוסד לחולי נפש בתחילת שנה הבאה..😁
חחחחחח נאפיקה המלכה..
כולם הגיבו רק היא לא ראתה עודד
ברו'שש נשמה שלי את כזאת מלאכית טהורה
תודה על כל האהבה שלך ועל התמיכה
לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך
תסתכלי את אפילו לא יודעת את כל הסיבות
אבל את עוזרת יותר מהכל גם בלי לדעת
תודה על הכל חיים שלי תמיד את יודעת לחזק
אני יודעת שיהיה טוב זה עניין של זמן
והמכשולים האלה מלמדים על החיים ולהעריך דברים
יהיה טוב אני לא אשבר תודה רבה נשמתי אוהבת אותך
ותמיד פה בשבילך מאמי! מואהה
נופרו'ש זה לא יעבור במהרה אבל זה יעבור... תודה רבה חיים
שלי אוהבת אותך מאוד מואהה
רגינו'ש אין כמוך חיים שלי אוהבת אותך מלא תודה רבה מאמי
באמת תודהההה!!!
כריס אוהבת אותך גם נסיכה ותודהה!
מיכלו'ש אני פשוט אוהבת אותך אחות! תודה על הכל הכל הכל
את כזאת מיוחדת תודה נסיכה שלי ואני גם תמיד פה בשבילך
לכל דבר שאת צריכה מתה עלייך חיים שלי מואההה!
סופה לצערי אותי😢 מאמי אוהבת אותך
קורלי תודה מאמי לוב יו המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי את תמיד עוזרת לכולםםם ,
בלי להכיר אותנו , בלי לדעת מי אנחנו ,
ושתדעי לך שעל התגובה הראשונה שכתבת לי
הבנתי כבר איזו מדהימה את !
אין לי מושג מה קורה לך בדיוק ,
אבל בכל מקרה שיהיה לך רק טוב מאמי שלי ,
כי מגיייייייעע לך הכי בעווולם ! 😁
אני תמייייד פה בשבילך !!!
מורני לא לדאוגגג מוסד לחולי נפש זה אחלה מקום
מתה עליך יא יפה
דובייי מתהה עלייך את פשוט מלאכיתתתתתתת
קבלי חיבוק ענקי תודה על הכללל באמת
שאני מעריכה את זה עודדת אותי ובטח שיהיה טוב
תמיד פה בשבילך מואהה לוב יו
סופה חחחח תיזהרי שגם את לא תהיי צריכה להצטרף
לוב יו מאמי שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*