אמא שלי דאגה לי אז עשתה לי תור אצל הרופאת משפחה שלי
אתמול לפחות שלושה פעמים התעלפתי
ומה היא עושה לי?
שזה בגלל שאני לא אוכלת מספיק
בגלל שאני תת [או איך שלא כותבים את זה] משקל ו..!
כאילו זה לא מספיק
צריכה עכשיו לטחון יותר מתמיד [אוכל..]
יאללה הודיהההההההה
גשיי ליטחוןן!!!!
(:
אוהבת אותך
אני לא רעבה בכלל =/
גמני אוהבת'ך
הודיה?
שמרי על עצמך מתוקה.!
תת משקל זה לא צחוק!
תאכלי מאמי אוכל בריא
תשתי מיצים טבעיים
תאכלי אוכל עם ויטמינים!!!
ותיהי בריאה!
אוהבת אותך
יאללה יאללה
אוכל יאאאאממי 😁
אוכל זה דבר מאוד חשוב לגוף שלנו!
אז לא לזלזל (((=
אוווהבת
QUOTE (ילדונות_17 @ 25/07/2007) אני לא רעבה בכלל =/
גמני אוהבת'ך
את חייבת לאכול מאמי
את יכולה להגיע חס וחלילה למצב שאני לא רוצה לדבר עליו!
ת' יפות שלייייי
אוהבת'כןןןן
מאמי באמת באמת שמרי על עצמך.
ותאכלי טוב טוב.
(:
אוכלים גם בלי רעב
תזכרי שאוכל זה אחד ההנאות
הכי גדולות של החיים😢
בהצלחה מאמי ותעלי במשקל זה חשוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוי ואבוי..
בואי אליי לשבוע את עולהההההה
מינימוםםם 10 קילו !
חעחעחחעח
סתם ממי..
שמרי על עצמך !
ותדאגי לעלות במשקל !
זה ממש מסוכן !
אוהבתתתתת 3>
ת' בייבי 😊
גמני אוהבת'ךךךךךך
דפקי את המקרר נו
גם בשבילי כי אני רעבה [: