נו מה חשבת שאם את רזה ומתעלפת זה מהשמיים?...תתחילי לאכול ילדה אחרת כל החיים ידפקו לך..וזה יתחיל בזה שלא ייגייסו אותך כי את בתת משקל וזה ימשיך בהפרעות חס וחלילה..תאכלי!
מותק אני בת 20
עשיתי שירות לאומי..!
למרות שלא עד הסוף
אבל כן עשיתי
QUOTE (ילדונות_17 @ 26/07/2007) מותק אני בת 20
עשיתי שירות לאומי..!
למרות שלא עד הסוף
אבל כן עשיתי
אה חח אני הסתמכתי על הכינויי..
חחחחחחחחחחח סופההההה יו יו יו {: