QUOTE (Asaf_my_life @ 25/07/2007) מצוין ליפזי
תיישמי ! {:
😁 😁 😁
חחחחחחחחחחחחח
אני אישיים 😊
תזכירי לעצמך כל הזמן כמה את טובה בדברים מסוימים..כמה את מצליחה ויפה..תעשי דברים שיגרמו לך להרגיש טוב עם עצמך..בתקופת הרווקות שלי כשבנים היו מתקשרים אליי הביטחון העצמי שלי היה בשמיים..לכל אחד זה משהו אחר..תמצאי את שלך מאמי
Asaf_my_life-תודה מאמי😛
מאוכזבת-אני יעשה את מה שאת אומרת.. יהיה טוב(:
אני ימצא את שלי בעזרת השם.
תודה מאמי3>😛
^^^
מקוווה שיהיה טובבב.
שיצליח לי.
כי יש לי הייתי אומרת חוסר ביטחון=\
QUOTE (lipaz-sol @ 26/07/2007) ^^^
מקוווה שיהיה טובבב.
שיצליח לי.
כי יש לי הייתי אומרת חוסר ביטחון=\
מאמי כולם קצת חסרי ביטחון בכל מיני דברים..צריך ללמוד להעריך את עצמך ולהסביר לעצמך מה אתה באמת שווה..רק ככה תיפטרי מהחוסר הביטחון המציק הזה
QUOTE (מאוכזבת @ 25/07/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 26/07/2007) ^^^
מקוווה שיהיה טובבב.
שיצליח לי.
כי יש לי הייתי אומרת חוסר ביטחון=\
מאמי כולם קצת חסרי ביטחון בכל מיני דברים..צריך ללמוד להעריך את עצמך ולהסביר לעצמך מה אתה באמת שווה..רק ככה תיפטרי מהחוסר הביטחון המציק הזה
וזה מה שאני יעשה בהמשך וכרגע.
מהחוסר ביטחון העצמי?
אני יפטר מממנו אחת ולתמיד!
התכוונת שתיפטרי מחוסר הביטחון העצמי..לא מהביטחון העצמי מאמי
QUOTE (מאוכזבת @ 25/07/2007) התכוונת שתיפטרי מחוסר הביטחון העצמי..לא מהביטחון העצמי מאמי
חחחח כה שיניתי מאמי.
פשוט טעיתיי במקשים הסתבכתי 😯
חחחחחח חמודה.
בכיף מאמי {:
^^
חחחחחחחחחחחח גם את חמודה.😊
😛
לכולנו יש תקופות שהביטחון העצמי בתחת ..
אם יש לי את הקטעים האלה ...
אני מתלבשת בבגדים הכי יפים שלי מתאפרת ואז מסתכלת על עצמי חצי שעה במראה .. ולומדת לאהוב את עצמי איך שאני ...
ואז אני הולכת לחברה ובדרך (כי חברות שלי גרות רחוק ממני) אני מרגישה הכי יפה בעולם 😊
זה עוזר .........