או אם היייתי יודעת
הייתי אומרת לך..
אבל צריך לעבוד על הבטחון העצמי
זה לא בא בקללות
בהצלחה מאמי 3>
מסתכלים על כל החיובי
ושמים את מה שלא טוב בצד
ומה שלא טוב אם זה אפשרי משנים
אבל בשכל ולא במהירות...
נותנים לה להרגיש טוב עם עצמה
שהיא תיקשור קשרים עם אנשים חדשים
תצא תהנה תבלה
ותראה דברים אחרים ושונים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 25/07/2007) מסתכלים על כל החיובי
ושמים את מה שלא טוב בצד
ומה שלא טוב אם זה אפשרי משנים
אבל בשכל ולא במהירות...
נותנים לה להרגיש טוב עם עצמה
שהיא תיקשור קשרים עם אנשים חדשים
תצא תהנה תבלה
ותראה דברים אחרים ושונים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איתה..
הדבר הראשון כדי שיהיה לך ביטחון עצמי זה..
שתאמיני בעצמך !
ותעריכי את עצמך !
זה ה-מפתח !!!!!
QUOTE (כרמית+אלעד @ 25/07/2007) אני עם התגובות מעליי
תודה מאמי 😁
3> 😛
להאמין ולהעריך את עצמך ! הכי חשוב לפי דעתי
QUOTE (Asaf_my_life @ 25/07/2007) להאמין ולהעריך את עצמך ! הכי חשוב לפי דעתי
כן עכשיו גם לדעתי.
לפי ממה שאמרתם לי.
תודה מאמי. 😊
QUOTE (sexy_girl8 @ 25/07/2007) ולשים *** על כולם ;P
חחחחח
נכון גם זה עכשיו נכנס לראש שלי 😛