פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש משו שאני כל הזמן חושבת עליו \ =...

משו שאני כל הזמן חושבת עליו \ =

✍️ MiSs_DiAmAnT 📅 25/07/2007 12:22 👁️ 370 צפיות 💬 33 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 3
כמו שחלק פה יודעים אני וחבר שלי נפרדנו לפני שבועיים אחרי שנה..
עכשיו כל הזמן מישהו אחר מציע לי לצאת איתו
ואני מוצאת את עצמי פשוט מסרבת לכולם או מבריזה...
לא כי אני עדיין אוהבת את ההוא שלי
אלא כי......
אני לא מבינה מה יש לי לעשות עם בן אדם שאני לא מכירה
למה שאני ארצה להיות איתו...
למי יש כוחחחחח לסבול שעה וחצי - שעתיים של נסיון להרשים אחד את השניה
\ =
אני לא רוצה להיות לבד...
אבל אני גם לא רוצה להיות עם מישהו שאני לא מכירה😢
זה כל כך עצוב.......
הרי עם חבר שלי לשעבר
כל רגע שהייתי איתו היה מ ד ה י ם...
הרי הכרתי אותו כמו את כף היד שלי..
ידעתי מה להגיד
מה לא להגיד

בקיצווווור..
בקצב כזה..
לאדעת מה יהיה איתי...
עצובי לי כזה😢
אהה
ונכון ששבועיים זה לא הרבה זמן
אבל זה לא קשור לזה שלא מזמן נפרדנו
אני מצאתי את עצמי חושבת על זה גם כשהיינו ביחד...
\ =
כריס שלי?
נכון זה קשה לצאת עם בן-אדם שאת לא הכי מכירה
בן-אדם שאת לא הכי רוצה גם להכיר
אבל מתוקה,
החיים שלך ממשייכים
את נפרדת מהחבר,אי-אפשר להחזיר את הגלגל לאחור,
שום דבר לא יחזיר את הזמן לאחור
תזכרי את התקופה שלכם כתקופה טובה,משו טוב,
בלי הרבה רע,כי זאת הייתה אהבה שלך במשך שנה שלמה!
ואהבה זה דבר נפלא
נכון נפרדתם
וזה הדבר הכי כואב בעולם
תקחי לעצמך את הזמן של ה"לחשוב"
מה טוב בשבילך כרגע,
אבל גם לשבת ולבכות עליו זה לא יעזור לך להחזיר אותו

נכון קשה לצאת עם בנים אחרים
אבל תתני לעצמך הזדמנות להכיר אותם,
את לא חייבת להיות חברה שלהם,ולהתחייב לקשר על הפגישה הראשונה
אלא פשוט לצאת,לדבר
להכיר ת'בן-אדם
בלי שום דבר מעבר לזה
ואם את רוצה שאת אוהבת את הבן-אדם או לא אוהבת
תקבעי כבר מה לעשות בהמשך
כי ככה להיתקע והבריז ולא להמשיך הלאה,
זה עושה לך קשה בלב

אז מאמי,
תני לעצמך הזדמנות להכיר,
בלי מחויבות
אף אחד לא יכריח אותך
רק את תקבעי לעצמך מה טוב עבורך

אוי חפרתי אה?..
סורי
אבל אני אוהבת אותך!!!! 😊
QUOTE (רגייי @ 25/07/2007) כריס שלי?
נכון זה קשה לצאת עם בן-אדם שאת לא הכי מכירה
בן-אדם שאת לא הכי רוצה גם להכיר
אבל מתוקה,
החיים שלך ממשייכים
את נפרדת מהחבר,אי-אפשר להחזיר את הגלגל לאחור,
שום דבר לא יחזיר את הזמן לאחור
תזכרי את התקופה שלכם כתקופה טובה,משו טוב,
בלי הרבה רע,כי זאת הייתה אהבה שלך במשך שנה שלמה!
ואהבה זה דבר נפלא
נכון נפרדתם
וזה הדבר הכי כואב בעולם
תקחי לעצמך את הזמן של ה"לחשוב"
מה טוב בשבילך כרגע,
אבל גם לשבת ולבכות עליו זה לא יעזור לך להחזיר אותו

נכון קשה לצאת עם בנים אחרים
אבל תתני לעצמך הזדמנות להכיר אותם,
את לא חייבת להיות חברה שלהם,ולהתחייב לקשר על הפגישה הראשונה
אלא פשוט לצאת,לדבר
להכיר ת'בן-אדם
בלי שום דבר מעבר לזה
ואם את רוצה שאת אוהבת את הבן-אדם או לא אוהבת
תקבעי כבר מה לעשות בהמשך
כי ככה להיתקע והבריז ולא להמשיך הלאה,
זה עושה לך קשה בלב

אז מאמי,
תני לעצמך הזדמנות להכיר,
בלי מחויבות
אף אחד לא יכריח אותך
רק את תקבעי לעצמך מה טוב עבורך

אוי חפרתי אה?..
סורי
אבל אני אוהבת אותך!!!! 😊
הוא נפרד ממני , זאת לא ממש הייתה הבחירה שלי
וכבר עברתי את השלב של לבכות עליו בימים ובלילות..
זה בטח לא יחזיר לי אותו...
מה שהיה היה
זה לא ממש קשור אליו
אבל פשוט א י ן לי חשק...
אני רק חושבת על זה ואני ישר מוצאת 958973509 דברים אחרים לעשות עם עצמי במקום לצאת עם מישהו אחר חח
אולי באמת אני צריכה לתת לעצמי קצת זמן
לחכות שאני ארצה....

תודה יפתי , אוהבת אותך ( :
כן מאמי
קחי את הזמן,שאת זקוקה לו,
קחי את הזמן שיעשה לך טוב ביותר
אבל
לתת הזדמנות להכיר בנים טוב?
לא לשבת ולא לעשות כלום עם עצמך...
בכל זאת לצאת קצת מהשגרה,להכיר בן-אדם חדש
מה רע?..
אבל קודם תיהי מוכנה להיפגש

שיהיה לך רק טוב בובי!
אוהבת אותך 3>
חחח הרע הוא שאין לי כוווווח להרים את עצמי
אני מעדיפה לצאת עם איזה ידיד לסרט
או חברה...
מאשר להיות בסביבת מישהו כל כך מ ת א מ ץ!
אז הרווקות שבינינו. . .
ואלה שלא בסרטים מכל מיני זבלות ואקסים למיניהם

אתן לא מרגישות כמוני לפעמים?
מאמי קחי את הזמן!
העיקר שיהיה לך טוב!!...


😁 😁

מווואה 3>
חעחעח תודה מאמי , אוהבת אותך ( :
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 25/07/2007) אז הרווקות שבינינו. . .
ואלה שלא בסרטים מכל מיני זבלות ואקסים למיניהם

אתן לא מרגישות כמוני לפעמים?
אני בסרט עם אחד האקסים,
אני עדיין מרגישה כמוך..
אחחח
מה יהיה איתנו?
לא יהיה. 😢
חייבים למצוא פתרון כבר.
חחעחע עד שיגיע אחד שלא ירצה אותי
אז אני אדבר אחרת 😮
אמאאאא כמה שזה מוכר... 😊
תראי כריסי..את בחרדת דייטים..את מוותרת עוד לפני שניסית כי את חושבת שלא תמצאי בחור שישתווה לאקס בקטע של להכיר אותו ולהנות איתו ואני מבינה את זה..קחי לעצמך זמן ותתגברי על הפחדים האלה

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך