חחח טל כן אה?
סופפפה..
זה לא פחדים זה חוסר רצון מוחלט חחח
אוהבת אתכן ( :
אם זה רק חוסר רצון אז מה הלחץ מאמי?..יש לך את כל החיים לרצות את אחרי קשר ולדעתי את צריכה זמן לעצמך עכשיו..תתמקדי בעצמך כשתרצי לצאת את תביני בעצמך שמשעמם לך ושאת רוצה להכניס בחורים אחרים לחיים שלך..בלי לחץ קחי זמן ותשקיעי בעצמך! 😁 לאביוווווו
אויי כמה שאני מכירה את זה !
זה בדיוק מה שאני עוברת עכשיו=[
סופה מצד שני אבל לא בא לי להיות לבד😮
חחחח עזבי
אני מבולבלת עם עצמי😊
שנייי
ייווווהו אז אני לא לבד😊
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 25/07/2007) סופה מצד שני אבל לא בא לי להיות לבד😮
חחחח עזבי
אני מבולבלת עם עצמי😊
שנייי
ייווווהו אז אני לא לבד😊
חחחח=]
מנחם לדעת שאני לא היחידה..
חשבתי שאני משוגעת ומפגרת !
חעחעחחחעח
יהיה בסדר מאמי שלייייייי !!!!!!
בינתיים יש לךך אותי(=
מאמי יש תקופה מבלבלת כזאת בחיים..שוב קחי לעצמך קצת זמן ותחליטי מה את מעדיפה..את לא חייבת ישר לצאת לדייטים אחד על אחד..תמיד אפשר לצאת ברביעייה וככה גם אם לא הולך תמיד יש עוד אנשים לצחוק ולדבר איתם..את יכולה סתם לצאת לבלות עם חברות..תביני מה את רוצה מעצמך ותפעלי לפי זה..
QUOTE (שנששן @ 25/07/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 25/07/2007) סופה מצד שני אבל לא בא לי להיות לבד😮
חחחח עזבי
אני מבולבלת עם עצמי😊
שנייי
ייווווהו אז אני לא לבד😊
חחחח=]
מנחם לדעת שאני לא היחידה..
חשבתי שאני משוגעת ומפגרת !
חעחעחחחעח
יהיה בסדר מאמי שלייייייי !!!!!!
בינתיים יש לךך אותי(=
חחח חמודדדה
זהווו
ב8 אני אצלך למטה 😁
חח איזה שיחה פתחנו פה במקום לדבר באייסי..חח 😁
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 25/07/2007) QUOTE (שנששן @ 25/07/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 25/07/2007) סופה מצד שני אבל לא בא לי להיות לבד😮
חחחח עזבי
אני מבולבלת עם עצמי😊
שנייי
ייווווהו אז אני לא לבד😊
חחחח=]
מנחם לדעת שאני לא היחידה..
חשבתי שאני משוגעת ומפגרת !
חעחעחחחעח
יהיה בסדר מאמי שלייייייי !!!!!!
בינתיים יש לךך אותי(=
חחח חמודדדה
זהווו
ב8 אני אצלך למטה 😁
😁
יאאאאאאאי..
ישש😊
מחכה לך!
לא להבריז 😁
QUOTE (שנששן @ 25/07/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 25/07/2007) QUOTE (שנששן @ 25/07/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 25/07/2007) סופה מצד שני אבל לא בא לי להיות לבד😮
חחחח עזבי
אני מבולבלת עם עצמי😊
שנייי
ייווווהו אז אני לא לבד😊
חחחח=]
מנחם לדעת שאני לא היחידה..
חשבתי שאני משוגעת ומפגרת !
חעחעחחחעח
יהיה בסדר מאמי שלייייייי !!!!!!
בינתיים יש לךך אותי(=
חחח חמודדדה
זהווו
ב8 אני אצלך למטה 😁
😁
יאאאאאאאי..
ישש😊
מחכה לך!
לא להבריז 😁
חחח מבטטטטיחה
סופה - חעחעח עזבי אותך אייסי
אני מתחייבת פה בפומבי😛
חחחח אוהבת אתכן ( :
מתחייבת בפומבי הא?..נזכור לך את זה 😉
ממ לא קראתי את כל התגובות שמעליי, ככה שאני לא יודעת אם כבר כתבו את מה שאני אכתוב.
אני חושבת שאת פשוט צריכה את הזמן שלך,
שבועיים זה קצת, רק עכשיו נפרדתם
את צריכה זמן לחשוב... לעכל פחות או יותר את כל מה שקרה
ולעכל את זה שאת לבד
את לא חייבת ישר לחפש אהבה אחרת,
זה לא טוב.
יהיה טוב 333>
מור.
תתמקדי בעצמך
ותקדישי לעצמך זמן בכל הפרידה הזו
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 25/07/2007) אז הרווקות שבינינו. . .
ואלה שלא בסרטים מכל מיני זבלות ואקסים למיניהם
אתן לא מרגישות כמוני לפעמים?
כ"כ מרגישה כמוך חח ואת יודעת ..
רק חבל שאני כבר מוכנה לאהבה חדשה ופשוט לא יודעת .. מכירה אנשים אבל זה פשוט לא זה ..