QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 25/07/2007) QUOTE (NoFOosH @ 25/07/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 25/07/2007) חחח איך אני מכירה את זה
לפני חצי שנה קנינו מחשב חדש
ואתם מכירים את הרצון הזה ללחוץ על כל הכפתורים ולראות מה קורה?
חחח
אזזז הדבר הראשון שעשיתי היה למחוק את התקן קול חחחחחח
אבל אמפי לא נראה לי כל כך מסובך שיש משהו להרוס בו
אולי רק למחוק את כל מה שהכנסת...
חחח העיקר שהסתדרת 😊
😂 חחחחחחחחחחחח מתאאים לך כריס .
העיקר שהכל סוודר אלעדי 😁
חחחח איזו רעה😁
טוב נו זה נכון חחחח
😂 חחחחח.
אוהבת אותך. 😁
הלו, לכו תעשו אהבה במקום אחר...זה האשכול שלי..
חחחח אניש מחה שלפחות יסתדר לך😊
QUOTE (pelad1 @ 26/07/2007) הלו, לכו תעשו אהבה במקום אחר...זה האשכול שלי..
חח מקנא? 😊
QUOTE (pelad1 @ 26/07/2007) הלו, לכו תעשו אהבה במקום אחר...זה האשכול שלי..
אידיוטטט חחח.
סורי. הייתי חייבת.
נווווווווווווווווווווווווווווווווווופרררררררררררררררררררר
אניייייייייייייייייייי
אוווווווווווווווווווווווהבבבבבבבבבבבבתתתתתתתתתתתתת
אווווווווווווווותך
חעחעחע כיין זה בכוונה😛
QUOTE (NoFOosH @ 26/07/2007) QUOTE (pelad1 @ 26/07/2007) הלו, לכו תעשו אהבה במקום אחר...זה האשכול שלי..
חח מקנא? 😊
מאוד!!מאוד מקנא!
QUOTE אידיוטטט חחח.
סורי. הייתי חייבת.
מאוד!!מאוד אידיוטטט!
QUOTE (pelad1 @ 27/07/2007)
QUOTE אידיוטטט חחח.
סורי. הייתי חייבת.
מאוד!!מאוד אידיוטטט!
ובגלל זה אני אוהבתתת אותך