טוב, סיפרתי לאבא וזה היה גרוע יותר ממה שחשבתי...
הוא היה קצת עצבני בלי קשר, אז הוא התחמם בהתאם..
אזהרה:
כשמכשיר מחובר בUSB אל תגעו במכשיר, דפקתי ככה כבר כמה נגנים(זולים ויקרים - אותו דבר מהבחינה הזאת)
QUOTE (pelad1 @ 25/07/2007) דיי כבר...נשבר לי הזין להיות מטומטם!
אין לי כוח לשטויות האלה......
😂 יאפ. זה קורה לכולנו
QUOTE (pelad1 @ 25/07/2007) אזהרה:
כשמכשיר מחובר בUSB אל תגעו במכשיר, דפקתי ככה כבר כמה נגנים(זולים ויקרים - אותו דבר מהבחינה הזאת)
באמת זה הורס אם אני נוגעת בזה ?
תמיד אני נוגעת ולא קורה כלום 😊
אויייי חיימשלייייייייייייייי
יהיה בסדר מאמי שליייי!!!
QUOTE (oshritsa @ 25/07/2007) QUOTE (pelad1 @ 25/07/2007) אזהרה:
כשמכשיר מחובר בUSB אל תגעו במכשיר, דפקתי ככה כבר כמה נגנים(זולים ויקרים - אותו דבר מהבחינה הזאת)
באמת זה הורס אם אני נוגעת בזה ?
תמיד אני נוגעת ולא קורה כלום 😊
תלוי מה עושים בזמן שהוא מחובר..
בכל אופן הלכתי לחנות עם אבא שלי, צריך להחזיק איזה 2 מקשים במשך 30 שניות!!!!!!!!!!!!
מי לעזאזעל היה חושב על הזה??סעמק!
זה נשמע מטומטם כל הסיפור הזה - כולה נגן אתם אומרים לעצמכם
זאת מתנה ליומולדת ואבא שלי... 😕 זה מעבר לזה...
מצטער על החפירה...
חחחח העיקר תיקנת את האמפי 😊
ואבא שלך פחות עצבני
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אלעד אתה אחד הגדולים אני רצינית!!!
כניראה אתה עוד לא כ"כ מבין בטכנולוגיה 😛
היית מדבר איתי הייתי אומרת לך מה לעשות!!
העיקר שעכשיו אתה מצליח להפעיל אותו
ושסתם חשבת ש"הרסת" אותו!!!
😁
QUOTE (--בובית--10 @ 25/07/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אלעד אתה אחד הגדולים אני רצינית!!!
כניראה אתה עוד לא כ"כ מבין בטכנולוגיה 😛
היית מדבר איתי הייתי אומרת לך מה לעשות!!
העיקר שעכשיו אתה מצליח להפעיל אותו
ושסתם חשבת ש"הרסת" אותו!!!
😁
אני מבין מצוין בטכנולוגיה...אני שונא את הזיכרונות פלאש האלה...כל דבר הכי קטן נמחקים...
וזה רציני עצבן אותי...זה תחושה מזה חרא שאבא שלך קונה לך מתנה יקרה...ואתה אחרי 5 שניות של שימוש הורס אותו....
את לא היית יודעת על מה ללחוץ תסמכי עליי...זה לא אמ פי סטנדרטי, הוא שונה בהרבה מכל הרגילים...
וגם אני שקראת את הפרוספקרט לא ראיתי שצריך להחזיק שום כפתור 30 שניות(!)
QUOTE (pelad1 @ 25/07/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 25/07/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אלעד אתה אחד הגדולים אני רצינית!!!
כניראה אתה עוד לא כ"כ מבין בטכנולוגיה 😛
היית מדבר איתי הייתי אומרת לך מה לעשות!!
העיקר שעכשיו אתה מצליח להפעיל אותו
ושסתם חשבת ש"הרסת" אותו!!!
😁
אני מבין מצוין בטכנולוגיה...אני שונא את הזיכרונות פלאש האלה...כל דבר הכי קטן נמחקים...
וזה רציני עצבן אותי...זה תחושה מזה חרא שאבא שלך קונה לך מתנה יקרה...ואתה אחרי 5 שניות של שימוש הורס אותו....
את לא היית יודעת על מה ללחוץ תסמכי עליי...זה לא אמ פי סטנדרטי, הוא שונה בהרבה מכל הרגילים...
וגם אני שקראת את הפרוספקרט לא ראיתי שצריך להחזיק שום כפתור 30 שניות(!)
בלי התלהבות וכאלה
יש לי חוש לכל הדברים האלה
ובוסופוו של דבר הייתי מבינה
את הדרך להדליק אותו
כי תחשוב שנייה בהיגון
ניראה לך שתפתח משהו חדש . . .
וישר הוא הרוס כאילו לא נדלק
אאבל עזוב אותך ,העיקר שהכל בסדר 😁
חחח איך אני מכירה את זה
לפני חצי שנה קנינו מחשב חדש
ואתם מכירים את הרצון הזה ללחוץ על כל הכפתורים ולראות מה קורה?
חחח
אזזז הדבר הראשון שעשיתי היה למחוק את התקן קול חחחחחח
אבל אמפי לא נראה לי כל כך מסובך שיש משהו להרוס בו
אולי רק למחוק את כל מה שהכנסת...
חחח העיקר שהסתדרת 😊
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 25/07/2007) חחח איך אני מכירה את זה
לפני חצי שנה קנינו מחשב חדש
ואתם מכירים את הרצון הזה ללחוץ על כל הכפתורים ולראות מה קורה?
חחח
אזזז הדבר הראשון שעשיתי היה למחוק את התקן קול חחחחחח
אבל אמפי לא נראה לי כל כך מסובך שיש משהו להרוס בו
אולי רק למחוק את כל מה שהכנסת...
חחח העיקר שהסתדרת 😊
😂 חחחחחחחחחחחח מתאאים לך כריס .
העיקר שהכל סוודר אלעדי 😁
QUOTE (NoFOosH @ 25/07/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 25/07/2007) חחח איך אני מכירה את זה
לפני חצי שנה קנינו מחשב חדש
ואתם מכירים את הרצון הזה ללחוץ על כל הכפתורים ולראות מה קורה?
חחח
אזזז הדבר הראשון שעשיתי היה למחוק את התקן קול חחחחחח
אבל אמפי לא נראה לי כל כך מסובך שיש משהו להרוס בו
אולי רק למחוק את כל מה שהכנסת...
חחח העיקר שהסתדרת 😊
😂 חחחחחחחחחחחח מתאאים לך כריס .
העיקר שהכל סוודר אלעדי 😁
חחחח איזו רעה😁
טוב נו זה נכון חחחח
פאקקקקקק בדיוק נדפק לי האמפי שבוע שעבר בגלל שנגעתי בו כשהוא היה מחובר ליואסבי
אני הולכת ללחוץץץ 30 שניות על שני מקשיםםם
תודה אלעד יא דוב קוטב
QUOTE (Asaf_my_life @ 25/07/2007) פאקקקקקק בדיוק נדפק לי האמפי שבוע שעבר בגלל שנגעתי בו כשהוא היה מחובר ליואסבי
אני הולכת ללחוץץץ 30 שניות על שני מקשיםםם
תודה אלעד יא דוב קוטב
את צריכה ללחוץ על המקש של ה'אנטר' ועל הכיבוי הדלקה למעלה 😉
דוב קוטב אביך!
😂