אני ואוהבי שנה וחצי יחדד 😊
יא חחח איך הזמן טס בלי שנרגיש איזה כיף 😊
ואני מאווווושרת שיש לי חברר כזה מקסים 😊
😛 😛 😛 😎 😎 😎 😁 😁 😁 😂 😂
😂 שמחה 😂
שניזכה לעוד המון שנים יחד בע"ה !! 😊
QUOTE (15PrInCeSs @ 25/07/2007) בהצלחה שיהיה לכם
טנקס מאמי 😊
QUOTE (hofit189 @ 25/07/2007) QUOTE (15PrInCeSs @ 25/07/2007) בהצלחה שיהיה לכם
טנקס מאמי 😊
אין בעד מה
יאאאא מזל טוב לכם
שתזכו להמון שנים יפים ביחד
ובהצלחה בהמשך
אתם כזה זוג מושלםםםםםם
שיהיה לכם רק טוב ואושר
והכי חשוב אהבה חעחע
שיהיו לכם עוד שנים רבות 😍
מירבי יפה שלי תודה אוהבת 😊
ליאורי תודה בובה אחת אוהבת אותך
וכנ"ל לגביכים 😛
וואיי יפה שלי,
אני כל כך שמחה בשבילכם..!!! 😊
זו אהבה מדהימה ללא ספק -רואים את האושר בעיינים שלכם.
את פשוט קורנת כל פעם שאת מדברת עליו ועל אהבתכם.
הלוואי וכולנו נמצא נסיך כמו שלך מתוקה שלי... 😊
אז בוביק,
אני מאחלת לכם המון המון שנים של אושר, מזל, שמחה ואהבה..
הלוואי שתזכו בעוד הרבה אהבה ורגעים מדהימים ביחד. שהכל יהיה בסדר ביניכם.
תמשיכו לכתוב את סיפור האהבה שלכם.. 😊
אוהבת אותך המון מתוקה..
מואההה
ואייייי
קולולולולולוווולולללללוו
המון המון המוןןןןןןןןן בהצלחה חופיתייייי שלי!!
שרק אושר יהיה לכם יחד!!
ואהבה שלכם?
רק תגדל ותפרח יותר!!!
אוהבת אוך 3>
QUOTE (Irreplacable @ 25/07/2007) וואיי יפה שלי,
אני כל כך שמחה בשבילכם..!!! 😊
זו אהבה מדהימה ללא ספק -רואים את האושר בעיינים שלכם.
את פשוט קורנת כל פעם שאת מדברת עליו ועל אהבתכם.
הלוואי וכולנו נמצא נסיך כמו שלך מתוקה שלי... 😊
אז בוביק,
אני מאחלת לכם המון המון שנים של אושר, מזל, שמחה ואהבה..
הלוואי שתזכו בעוד הרבה אהבה ורגעים מדהימים ביחד. שהכל יהיה בסדר ביניכם.
תמשיכו לכתוב את סיפור האהבה שלכם.. 😊
אוהבת אותך המון מתוקה..
מואההה
כפרה על ליאורה אמרה פשוט הכלל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
המון מזל טוב מאמי..הצבעתי לכם לזוג המושלם אתם נראים כאלה חמודים ביחד ושיהיה לכם רק בריאות ואושר ועוד הרבה שנים כאלה..
איזה חמודים😊
מזל טוב
אוהבת אותך😛
מזל טווווווב יפשלייייי :]
בהצלחחה בהמששךךך 😊😊😊
QUOTE (Irreplacable @ 25/07/2007) וואיי יפה שלי,
אני כל כך שמחה בשבילכם..!!! 😊
זו אהבה מדהימה ללא ספק -רואים את האושר בעיינים שלכם.
את פשוט קורנת כל פעם שאת מדברת עליו ועל אהבתכם.
הלוואי וכולנו נמצא נסיך כמו שלך מתוקה שלי... 😊
אז בוביק,
אני מאחלת לכם המון המון שנים של אושר, מזל, שמחה ואהבה..
הלוואי שתזכו בעוד הרבה אהבה ורגעים מדהימים ביחד. שהכל יהיה בסדר ביניכם.
תמשיכו לכתוב את סיפור האהבה שלכם.. 😊
אוהבת אותך המון מתוקה..
מואההה
אוהבתתה המוןן