חופיתיתיתיתיייייייתיתיתיתיתיתתיתיתיתתי.. 😁
אני שמחה בשבילך מאוד.. 😛
שיהיה לכם עוד מלא מלא שנים יחדיו של אושר אהבה ושמחה. 😊
אוהבת אותך מלא מדהימה שלי 😁
בהצלחה בהמשך. 😁
יאיאיאייא
המון המון המון בהצלחה
ומלא מלא מלא רגעים יחד של אושר שמחה ומלא מלא אהבה.
חופה?!
שיהיה לכם המון מזל טוב!!!!
שתרבו עוד המון ימים, חודשים, ושניםם יפות ביחד!
שיהיה לכםם רק טובבבבבב בחיים !!!!!!!!
בע"ה !!!!!
55555
אוהבת 3>
מאמי שמחה בשבילך..😊
חחח יש לנו חגיגות במקביל חחחח
שתכו לעוד המוןןןןןןןןןןןןןן שנים ביחד!!!!
^^ כן אה אוההתבת אותך
בננות תודה לכולם אוהבת אתכם הרבה הרבה
וליאורה אוהבת אותך חיים שלי את פשוט מדהימה
QUOTE (נאפי @ 25/07/2007) QUOTE (Irreplacable @ 25/07/2007) וואיי יפה שלי,
אני כל כך שמחה בשבילכם..!!! 😊
זו אהבה מדהימה ללא ספק -רואים את האושר בעיינים שלכם.
את פשוט קורנת כל פעם שאת מדברת עליו ועל אהבתכם.
הלוואי וכולנו נמצא נסיך כמו שלך מתוקה שלי... 😊
אז בוביק,
אני מאחלת לכם המון המון שנים של אושר, מזל, שמחה ואהבה..
הלוואי שתזכו בעוד הרבה אהבה ורגעים מדהימים ביחד. שהכל יהיה בסדר ביניכם.
תמשיכו לכתוב את סיפור האהבה שלכם.. 😊
אוהבת אותך המון מתוקה..
מואההה
כפרה על ליאורה אמרה פשוט הכלל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מילה במילה!!
חופיתו'ש
שהיה לכם המון המון בצלחה!!!
ושתדעו רק שמחה וכיייף!
😁
תודה מיכלוש שלי😊 אוהתב אותך
יפה
כל הכבוד!
תמשיכו ככה 😁
חופה אתם שנה וחצי לא חצי שנה חחח
שיהיו עוד הרבה שניםם 555
אוהבת אותך מאמי
מואההההההההההה
חחחחחחחח אתם באמת שנה וחצי לא חצי שנה😊
זוג מושלמים רק אושר
שתזכו לעוד הרבה שנים ביחד
אווהבת אותךך
ואוואואוו חופיתהההההה {: מזל"טטטטטטטטט