לפי מצבי הבריאותי מחר אני אמורה לסבול מהתקף שנובע כתוצאה מהמחלה הכרונית שלי..קיצר מזה לא בא לי שיהיה לי כי זה סבל רציני שנמשך משו כמו יומיים להיזרק במיטה עם כאבים..בפעם האחרונה שהיה אמור להיות לי התקף התחלתי להרגיש רע והתקשרתי לחבר שלי..הוא הרגיע אותי ועשה לי טוב על הלב ככה שקמתי בבוקר וההתקף נמנע..כרגע הוא ישן ככה שאני לא יכולה לדבר איתו שירגיע אותי..אולי אתם תוכלו?..ממש לא בא לי להיזרק במיטה מחר..תקוו בשבילי בבקשה 😢
סופה מאמי!
קודם לחשוב על הכאב חמודה ישר עושה לך לא טוב
זה ישר מכניס אותך ללחץ
מה יהיה מחר
וזה מחשבה לא טובה!..
תרגעי מאמי,
תנשמי עמוק כמה פעמים עד שתרגעי סופית
אל תכניסי את עצמך ללחץ מתוקה!..
הכי חשוב להישאר במצב הזה רגועה עד הסוף!!...
תריגישי טוב!
ותחשבי כרגע רק דברים טובים!..(=
באמת,דברים שגורמים לך לאושר,
תסתכלי על התמונה של החבר שלך...בטוחה שיעשה לך חיוך!!
אוהבת אותך מאמי 3>
אני מקווה שלא יהיה לך כלום..
ואיזו מחלה זאת?
ואיי באמת אני מקווה שהכל יהיה בסדר😊
תודה בנות..אני חולה ב-f m f (בעברית:קדחת ים תיכונית) זו מחלה כרונית גנטית שתוקפת פרקים ויכולה להביא למצב של אי ספיקת כליות סופנית..אם לוקחים את הכדורים יכולים להינצל מלמות..בהתחלה הייתי לוקחת 2 ובגלל שההתקפים אצלי חמורים הגעתי ל 4 ביום..עכשיו נשאר לי רק לקוות שיהיה טוב מחר
מקווה שהסברתי את עצמי טוב ולא חפרתי 😢
מה פתאום חפרת!?
חס וחלילה סופה!!
רק שתרגישי טוב מתוקה!
ואל תיהי בלחץ!
אל תחשבי מה באמת יהיה
זה מלחיץ אותך
ובגלל זה קשה לך .
תנשמי עמוק,תחשבי לטובה!
לחץ יגרום לך רק לרע!
תריגישי טוב!
QUOTE (רגייי @ 24/07/2007) סופה מאמי!
קודם לחשוב על הכאב חמודה ישר עושה לך לא טוב
זה ישר מכניס אותך ללחץ
מה יהיה מחר
וזה מחשבה לא טובה!..
תרגעי מאמי,
תנשמי עמוק כמה פעמים עד שתרגעי סופית
אל תכניסי את עצמך ללחץ מתוקה!..
הכי חשוב להישאר במצב הזה רגועה עד הסוף!!...
תריגישי טוב!
ותחשבי כרגע רק דברים טובים!..(=
באמת,דברים שגורמים לך לאושר,
תסתכלי על התמונה של החבר שלך...בטוחה שיעשה לך חיוך!!
אוהבת אותך מאמי 3>
עם רגינוש
וואי תרגישי טוב מאמיי
ותחשבי חיוביי =)))
תודה בנות אני משתדלת..רק שזה כל כך מייאש אין לכן מושג.. 😢
תרגישי טוב מאמי!!!!!! מקווה בשבילך!!
ורגע.. אין תרופה חד פעמית שיכולה למנוע את זה? את תצטרכי לחיות על כדורים כל החיים?
QUOTE (חנושמאוהבת @ 25/07/2007) תרגישי טוב מאמי!!!!!! מקווה בשבילך!!
ורגע.. אין תרופה חד פעמית שיכולה למנוע את זה? את תצטרכי לחיות על כדורים כל החיים?
לצערי הרב כן..גם תרופה להתקפים אין..
יאאא פעם ראשונה שאני שומעת
על הדבר הזה.
חיים שלי תנשמי עמוק
תירגעי תרימי את הראש ואל
תחשבי על זה תעשי משהו
שמרגיע אותך בעזרת השם לא תסבלי מזה
וגם אם כן חס וחלילה אני אטפל בך
מרחוק ואדאג לך תהיי גיבורה
שיהיה בהצלחה ואמן שלא יכאב ולא יהיה לך כלום
אוהבת אותך נסיכה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סופה שלייייי
מתפללת בשבילךךך
תרגישי טוב לנצחחח הלוואיייי
יאוווו מאמי ...
תרגיש טוב אני מתארת לעצמי כמה את סובלת 😢
אני שולחת לך ממני נשיקות !
QUOTE (Asaf_my_life @ 25/07/2007) סופה שלייייי
מתפללת בשבילךךך
תרגישי טוב לנצחחח הלוואיייי
ומאמי תעירי את חבר שלך הוא לא יכעס,
תאמיני לי שהוא יכעס אם הוא ידע שלא הערת אותו ...
מקווה שלא תצטרכי לסבול את זה שוב ....