^^^
כן כן כן .
תעירי אותו שהוא יהיה מעורב שחס וחלילה לא תיכנסי לנו לדיכאון
אל תחששי מזה בכלל, הבריאות שלך וההרגשה שלך חשובה יותר מהשינה שלו יפתיי
תודה לאל..לא עברתי התקף אני כל כך שמחה אין לכם מושג..כל כך לא רציתי שוב להרגיש שאני מעדיפה למות מאשר לסבול..כל התקף מיאש יותר מהקודם אין לי כבר כוח כל כמה שבועות אני נכנסת לפחדים ומתפללת שזה לא יבוא..זה כמו צל שחור שרודף אחרי..מפחיד אני אומרת לכם..
אבל בעזרת השם יהיה בסדר וזה לא יחזור בזמן הקרוב..
בע"ה סופההההה
אנחנו כאן איתךך
הנה אני תיכף יעלה לישון אני יקרא בשבילך ובשביל רועי שמע ישראל
וינשק תתהילים 200 פעם..
ישששששששששש אני שמחה שלא היה לך מאמי
אוהבת אותך הכי בעולם נסיכה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 25/07/2007) יאאא פעם ראשונה שאני שומעת
על הדבר הזה.
חיים שלי תנשמי עמוק
תירגעי תרימי את הראש ואל
תחשבי על זה תעשי משהו
שמרגיע אותך בעזרת השם לא תסבלי מזה
וגם אם כן חס וחלילה אני אטפל בך
מרחוק ואדאג לך תהיי גיבורה
שיהיה בהצלחה ואמן שלא יכאב ולא יהיה לך כלום
אוהבת אותך נסיכה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ווואיי מאמי גם לחברה טובה שלי יש את זה ...
תרגישי טוב ואמן שלא יהיו לך יותר התקפים 😊