כרגע אני לגמרי מאוכזבת מכל דבר ..!!
אומרים שאת הבאסה חברות מעבירות לא?@!?
אז אצלי הן עושות ...
נמאס לי מיכוווווווווולם פשוט נמאס
סתם פריקה=/
קוקי שלי!?..
מאמי,
אל תתני לזה להרוס אותך ככה!!..
את חזקה!..
אולי הם לא בבאמת שמו לב שהם פגעו בך ככה. ?.
די מאמי,הכול יהיה בסדר!..
את תראי הכול יעבור!
אוהבת אותך הכי הכי בעולם
שולחת לך חיבוק ענקקקקק!!!
מווואה 3>
גמ חברה הכי טובה שלי פוגעת בי המון..
אבל היא לא מתכוונת...
תסלחי להן..
QUOTE (ysataia-vika @ 24/07/2007) גמ חברה הכי טובה שלי פוגעת בי המון..
אבל היא לא מתכוונת...
תסלחי להן..
כן לפעמים זה גם אופי.. דברי איתם
או שזה לא בכוונה או שזה בכוונה..אם זה דבר מתמשך אז כדאי שתמצאי לך חברות אחרות..בהצלחה ואל תהיי עצובה
מבינה אותך 😢
מקווה שיהיה טוב
אוהבת אותך .
תסתכלי מאמי או שהן לא החברות
הכי טובות שאת בדיוק צריכה
או שהן לא עושות את זה בכוונה
אני מציעה שתדברי איתן על זה
אל תהיי עצובה הכל יסתדר
את תיראי זה עניין של זמן
תהיי חזקה אוהבת אותך
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
שולחת לך חיבוק ענקי והכל יעבור את תיראי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 25/07/2007) תסתכלי מאמי או שהן לא החברות
הכי טובות שאת בדיוק צריכה
או שהן לא עושות את זה בכוונה
אני מציעה שתדברי איתן על זה
אל תהיי עצובה הכל יסתדר
את תיראי זה עניין של זמן
תהיי חזקה אוהבת אותך
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
שולחת לך חיבוק ענקי והכל יעבור את תיראי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם נאפיקה 😉
תודה מדהימות;]
אממ עם 2 מהחברות שלי הכל התברר
סתם חשבתי שהן אמרו משו מסריח
אבל הכל היה שקר הן לא אמרו כלום ואני שמחה : ))
ועם האחרות אני בטוחה שזה יסתדר מתישהו :I
ורק רציתי להגיד לכן שאתן כ"כ מדהימות
ואניייי מאווווווווווהבת בכן פשווט
כל אחת ואחת מדהימה פה
ובקשר לזה שאמרתן שהן לא כניראה חברות כאלה טובות שלי
הן כן אבל לכל אחד יש מצבי רוח לא? וזה חברות שלי שבאו
מארצות הברית וכמה בנות קינאו בקשר שלנו שהן איתי כל הזמן
ופשוט אמרו שהן אמרו דברים..! אבל הכל שקר
...
יומטוב בנות
מאמי לכל אחת יש את המצבי רוח המשתנים
גם לנו
לפעמים זה רק בראש שלנו
העיקר שהסתדר!!
חן?
אני שמחה שהכול יסתדר!!...
אוהבת אותך הכי הכי...
מווואה 3>
חנצ'וק!..
חמודה שלי!..(=
אוהבת אותך 😛
מווואה 3>
QUOTE (chen-daskal @ 26/07/2007) תודה מדהימות;]
אממ עם 2 מהחברות שלי הכל התברר
סתם חשבתי שהן אמרו משו מסריח
אבל הכל היה שקר הן לא אמרו כלום ואני שמחה : ))
ועם האחרות אני בטוחה שזה יסתדר מתישהו :I
ורק רציתי להגיד לכן שאתן כ"כ מדהימות
ואניייי מאווווווווווהבת בכן פשווט
כל אחת ואחת מדהימה פה
ובקשר לזה שאמרתן שהן לא כניראה חברות כאלה טובות שלי
הן כן אבל לכל אחד יש מצבי רוח לא? וזה חברות שלי שבאו
מארצות הברית וכמה בנות קינאו בקשר שלנו שהן איתי כל הזמן
ופשוט אמרו שהן אמרו דברים..! אבל הכל שקר
...
יומטוב בנות
אנחנו לא מקנאות צאי מהסרט הזה
את רוצה להיות איתן? תהיי!
שאנחנו אומרות לך ללכת איתן כי באמת אנחנו רוצות שתהני לפני שהן הולכות
את אומרת שאנחנו מנסות בכוונה לא להיות איתך
אז ברצינות שניה.. מה את רוצה שנעשה?
נגיד לך "לאאאא תבואי איתנו!"
תחליטי.. שאנחנו אומרות לך ככה את מתעצבנת שאנחנו אומרות לך אחרת את גם מתעצבנת
ואם לומר את האמת גם לנו נמאס מזה
אנחנו לא רוצות לריב איתך אבל תשימי לב שאת בעצם רבה איתנו בלי לשים לב בכלל
ואחרי זה עוד אומרות שאנחנו אשמות שכל מה שאנחנו רוצות זה שאת תהני
חוץ מזה זה לא קטע של קינאה.. כי בנינו את לא ממש מתייחסת אלינו בזמן האחרון
אז במקום לבוא ולריב איתך על זה אנחנו נותנות לך לעשות מה שאת רוצה כי אנחנו יודעות שזה ישתנה באיזשהו שלב
אז למה את זאת שרבה איתנו אם אנחנו בעצם באות לטובתך?
תשימי לב לדברים..
ובמקום לבוא ולפתוח פה נושא באתר היית צריכה לבוא לדבר איתנו על זה במקום לריב איתנו על זה
תחשבי על זה ככה..
ושאלה אחרונה.. מתי אמרנו שהן אמרו עליך דברים?
תפסיקי להמציא.. כי זה כבר ממש מעצבן..
מי דיבר עלייך בקטע שהן אמרו עלי משהו..
זה לא ממכן זה מקארין צזנא אבל היא זיינה את השכל..12!!!!!
עזבי היה ריב שם רציני
וומה הקשר מי רב איתך כולה אמרתי נפגעתי מיזה
כי יאנו אתן מדברות ואני בחוץ כאילו אתן עושות דווקא..
שיהיה לך לבריאות
אני עברתי האלה