QUOTE (chen-daskal @ 26/07/2007) מי דיבר עלייך בקטע שהן אמרו עלי משהו..
זה לא ממכן זה מקארין צזנא אבל היא זיינה את השכל..12!!!!!
עזבי היה ריב שם רציני
וומה הקשר מי רב איתך כולה אמרתי נפגעתי מיזה
כי יאנו אתן מדברות ואני בחוץ כאילו אתן עושות דווקא..
שיהיה לך לבריאות
אני עברתי האלה
סבבה כמו שאת נפגעת אנחנו נפגענו ויותר קשה כי ממש שמה עלינו זין בזמן האחרון את אפילו לא שמה לב
סתם תנסי לשים לב לדברים האלה
אחרי זה תדברי איתי על מי נפגע ולמה..
QUOTE (בובת_זכוכית @ 26/07/2007) QUOTE (chen-daskal @ 26/07/2007) מי דיבר עלייך בקטע שהן אמרו עלי משהו..
זה לא ממכן זה מקארין צזנא אבל היא זיינה את השכל..12!!!!!
עזבי היה ריב שם רציני
וומה הקשר מי רב איתך כולה אמרתי נפגעתי מיזה
כי יאנו אתן מדברות ואני בחוץ כאילו אתן עושות דווקא..
שיהיה לך לבריאות
אני עברתי האלה
סבבה כמו שאת נפגעת אנחנו נפגענו ויותר קשה כי ממש שמה עלינו זין בזמן האחרון את אפילו לא שמה לב
סתם תנסי לשים לב לדברים האלה
אחרי זה תדברי איתי על מי נפגע ולמה..
ושאני מנסה לחזור לשבת איתכם למה פעם שעברה שהן היו איתי בקושי הייתי איתן בחייאת הייתי איתך ועם קארין וישבתי עם נפתל ושי...
ואיתן ממש לא..!!1
כדי להיות איתכן לא שמת שבאתי אלייך פתאום..!!
ולמה את משקרת לי שאת הולכת הא? ואחרי זה מגיבה פה
די מתוקות...!!
די לריב!..
תסדרו את העניין בינכן
לא צריך שכל הפורום ידע!..
תשלימו חמודות
סך הכול הייתה אי -הבנה!
לא צריך לריב,
תדברו בשקט!..
בלי ויכוחים!
יאלה מתוקות
יהיה בסדר!
אוהבת 3>
QUOTE (chen-daskal @ 26/07/2007) QUOTE (בובת_זכוכית @ 26/07/2007) QUOTE (chen-daskal @ 26/07/2007) מי דיבר עלייך בקטע שהן אמרו עלי משהו..
זה לא ממכן זה מקארין צזנא אבל היא זיינה את השכל..12!!!!!
עזבי היה ריב שם רציני
וומה הקשר מי רב איתך כולה אמרתי נפגעתי מיזה
כי יאנו אתן מדברות ואני בחוץ כאילו אתן עושות דווקא..
שיהיה לך לבריאות
אני עברתי האלה
סבבה כמו שאת נפגעת אנחנו נפגענו ויותר קשה כי ממש שמה עלינו זין בזמן האחרון את אפילו לא שמה לב
סתם תנסי לשים לב לדברים האלה
אחרי זה תדברי איתי על מי נפגע ולמה..
ושאני מנסה לחזור לשבת איתכם למה פעם שעברה שהן היו איתי בקושי הייתי איתן בחייאת הייתי איתך ועם קארין וישבתי עם נפתל ושי...
ואיתן ממש לא..!!1
כדי להיות איתכן לא שמת שבאתי אלייך פתאום..!!
ולמה את משקרת לי שאת הולכת הא? ואחרי זה מגיבה פה
יודעת מה לא בא לי לריב איתך לפני אילת
תמשיכי לחיות בסרט שאת חיה בו..
שתזכרי שיש לך עוד חברות פה תבואי לדבר איתי
כי כשאני שולחת לך הודעות ומנסה לדבר איתך את אומרת שאני לא מודיעה לך כלום ובכוונה מתחמקת..
קיצור תהני לך.. ושתרצי לחזור את יודעת איפה למצוא אותי
אני גמרתי לריב איתה שתחשוב מה שהיא רוצה..!
זהו הנושא נסגר
חן כתבה שהנושא נסגר אין טעם לעורר ריבים
נוספים!!! הן יפתרו את הבעיה בפרטי וזהו!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*