ממה הקטע אבל שבכל איזור זה שונה?
אוף ..
הצום היה קל רצח .
הרגישות של אחר כך .. |:
הרעידות, הכאבי בטן ..
רק שלא יהיה הקאות 😢
QUOTE (טטווטטייתת @ 24/07/2007) QUOTE (מאוכזבת @ 24/07/2007) לא צמה אבל טוב לדעת
😊
😉
היה קשה השנה
אחותי התעלפה לי בידיים.. בעע