לכל מי ששאל מתי יוצא הצום
כניסת הצום צאת הצום
אילת 19:37 20:07
באר שבע 19:41 20:11
חיפה 19:44 20:14
טבריה 19:42 20:12
ירושלים 19:46 20:16
צפת 19:42 20:12
תל אביב 19:43 20:13
שיהיה יותר קל חח
המשך צום קל 😊
QUOTE (מאוכזבת @ 24/07/2007) לא צמה אבל טוב לדעת
😊
יפה שליייי
תודהה
אני חשבתי שהוא נגמר בב"ש בוחצי
טוב לדעתת
אפשר לשתות עוד שעהה ו4 דקות
חעחעחע
קררררררררנוווש
תוווווודה יפהשלי
תודה מאמי למרות שאני לא צמה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דרך הגב למה בצום זה משנה באיזה עיר אני גרה?
אצלינו פרסמו דף בישוב וכתוב שבשמונה ודקה!!
עוד 19 דקותתת!!
איזה עידודדדדדדדדדדדדד!! אמרו לי שהצום יוצא בשמונה וחציייייי יאיאייייייי
יופי יופי יופיייייייי סוף סוף אפשר לאכול בשרררררררררר
זה לא פר חחחח התחלנו אותו 20 ד'ק לפני הזמן😁 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אבל העיקר עבר😊