טוב שמעו אני לא יודעת מה יש לי..
אבל כמה ימיים אני מרגישה חרא רצח..
אני לא יודעת איך להסביר את ההרגשה אבל אני מרגישה על הפנים..
חבר שלי ואאמא ואבא חופרים לי שאני נראה חיוורת ואני באמת מרגישה את זה
אין לי חשק לאכול.. 😕
יש לי בחילות... 😯
רע לי בקיבה... 😊
לא טוב לי קיצר... 😢
אני לא יודעת ממה זה אמא אומרת אולי שהקיבה כבר הצטמקה לי
כי אני בקושי אוכלת..
אבל אני עכשיו רוצה לאכול ואין לא יכולה ואני לא ידחוף בכוח כי אני יקיא.
רק הסלט אכלתי בא לי טוב חות מזה כלום איכ לא יודעת אמאלה..
קיצר יש לי מזה הרגשות חראאאאאאא ולא מרגישה טוב בגרוווווווש
אני קמה בבוקר אם תאבון לדפוק באגט שווארמה ובחיים לא הייתי ככה..
אין הקיבה שלי מתתתתתההההההה אוף רע לי רער רערערערעעעעעעעעעעעעעעעעעעע 😨 😢 😨 😢
ורופא אני צריכה לחכות למחר=\ שלישי סגור ובכלל תשעה באב.. 😢
(לאלה שיסיקו הריון אז ממש לא ! אני על גלולות ואחרי מחזור**)
חופיתי אין לי מושג מה יש לך..אולי זה וירוס כזה גם לאחי היה את זה לא מזמן..לא אוכל בחילות וכאלה..זה בטוח וירוס כזה אל תילחצי רק תשתדלי לשתות כמה שאת יכולה כדי שלא תתייבשי ואם את יכולה להכניס חתיכת לחם לפה זה גם טוב..יהיה בסדר
ואני כרגיל טוענת שאת בהיריון חעחע סתם יפתתתי
וואי גם לי היה קטע כזה לפני כמה שבועות
לא יכולתי לראוווות אוכל
הבטן שלי הייתה מקרקרת כל הזמן \ =
עבבבר...:]
תראי מה אומר הרופא
לא הבעיה שלי שזה בא והולך זה לא עובר יש לי את זה הרבה זמן.. =\=\
😢
קודם כל את בעצמך נתת את התשובה מאמי
אמרת שאת כמעט ולא אוכלת וזה גרוע ביותר
הקיבה שלך הצטמקה ובטוח בגלל זה רע
לך וקשה לך לאכול... את צריכה אבל להתחיל
ולחזור לאכול לאט לאט עד שהיא תתרחב בחזרה
אני לא אומרת לך לדפוק עכשיו באגט
אבל לכי תאכלי חצי צלחת של פחמימה ומנת בשר עם זה
או קורנלפקס עם חלב
אם לא תעזרי לעצמך זה יהיה רע מאמי
תרימי את עצמך ותשמרי על הבריאות שלך
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הינה עכשיו אמא שלי הכינה לי צלחת אם אוכל
ואפילו כל מה שאני אוהבת אין כפית אחת ופתאום בעעע
לא יכולה יותר..
מקווה שיהיה טוב כי בנתיים אני עומדת להתפוצצץץץ
תודה יפתי
אוהבת אותך נאפי! :]
QUOTE (נאפי @ 24/07/2007) קודם כל את בעצמך נתת את התשובה מאמי
אמרת שאת כמעט ולא אוכלת וזה גרוע ביותר
הקיבה שלך הצטמקה ובטוח בגלל זה רע
לך וקשה לך לאכול... את צריכה אבל להתחיל
ולחזור לאכול לאט לאט עד שהיא תתרחב בחזרה
אני לא אומרת לך לדפוק עכשיו באגט
אבל לכי תאכלי חצי צלחת של פחמימה ומנת בשר עם זה
או קורנלפקס עם חלב
אם לא תעזרי לעצמך זה יהיה רע מאמי
תרימי את עצמך ותשמרי על הבריאות שלך
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ובאמת שמתי לב שאת פותחת מלא אשכולות על הנושא הזה,
אז למה את לא הולכת לרופא מומחה שיעשה לך בדיקות?!
זה לא צחוק את צריכה לשמור על עצמך ותגידי לסהרר שיטפל בךךך וישמור עלייך 😛
QUOTE (NoFOosH @ 24/07/2007) QUOTE (נאפי @ 24/07/2007) קודם כל את בעצמך נתת את התשובה מאמי
אמרת שאת כמעט ולא אוכלת וזה גרוע ביותר
הקיבה שלך הצטמקה ובטוח בגלל זה רע
לך וקשה לך לאכול... את צריכה אבל להתחיל
ולחזור לאכול לאט לאט עד שהיא תתרחב בחזרה
אני לא אומרת לך לדפוק עכשיו באגט
אבל לכי תאכלי חצי צלחת של פחמימה ומנת בשר עם זה
או קורנלפקס עם חלב
אם לא תעזרי לעצמך זה יהיה רע מאמי
תרימי את עצמך ותשמרי על הבריאות שלך
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ובאמת שמתי לב שאת פותחת מלא אשכולות על הנושא הזה,
אז למה את לא הולכת לרופא מומחה שיעשה לך בדיקות?!
זה לא צחוק את צריכה לשמור על עצמך ותגידי לסהרר שיטפל בךךך וישמור עלייך 😛
חחח כן אני צריכה לעשות את זה אבל אני מחכה למחר בעע.
שסהר יטפל קודם בו חח המקל סנוקר הזה ..
יהיה טוב פיכסה
לאביו נופי
כנראה ואני בטוחה שזה משהו או וירוס או דלקת אין לי מושג.
אבל מאמי שלי?
שמרי על עצמך.
כן גם לי יש את הכאבי בטן אבל זה ממשהו אחר 😯
מאמי?
תנסי לחכות עד מחר שאת תלכי לרופא.
לבנתיים תירגעי. 😊
ותשתי מים,
כמה שאת יכולה.
כדי שלא יהיה לך יבוש.
תרגישי טוב מאמי.
אוהבת אותך מלא 😛
=חיבוקי= 😁
QUOTE (lipaz-sol @ 24/07/2007) כנראה ואני בטוחה שזה משהו או וירוס או דלקת אין לי מושג.
אבל מאמי שלי?
שמרי על עצמך.
כן גם לי יש את הכאבי בטן אבל זה ממשהו אחר 😯
מאמי?
תנסי לחכות עד מחר שאת תלכי לרופא.
לבנתיים תירגעי. 😊
ותשתי מים,
כמה שאת יכולה.
כדי שלא יהיה לך יבוש.
תרגישי טוב מאמי.
אוהבת אותך מלא 😛
=חיבוקי= 😁
מקווה אוהבת אותך טנקס בובה..
אני מרגישה כמוהו אני מזדהה איתו ===> 🤪
בעצמך אמרת
הקיבה שלך הצטמקה מרוב שאת לא אוכלת..יא אנורקסית 😛
תלכי לרופא מחר וזה יסתדר כבר מאמי
תרגישי טוב 😊
והרופאים כן עובדים היום
אוהבת אותך 3>
חופיייתתתתתת??
אהובתי?!!?
קודם כול תרגישי טוב!..מהר מהר לרופא,לראות מה קורה איתך..
זה לא טוב למשוך את זה כמ שיותר מהר,ככה יותר טוב!...
את חייבת לאכול,לפחות דברים קטנים אבל שמביאים אנרגיה,
דברים עם ערך תזונתי גבוה ועם ויטמינים!!
אל תזניחי את הבריאות שלך!
אוהבת אותך נשמה !!
ואם משו כאן בשבילך
QUOTE (רגייי @ 24/07/2007) חופיייתתתתתת??
אהובתי?!!?
קודם כול תרגישי טוב!..מהר מהר לרופא,לראות מה קורה איתך..
זה לא טוב למשוך את זה כמ שיותר מהר,ככה יותר טוב!...
את חייבת לאכול,לפחות דברים קטנים אבל שמביאים אנרגיה,
דברים עם ערך תזונתי גבוה ועם ויטמינים!!
אל תזניחי את הבריאות שלך!
אוהבת אותך נשמה !!
ואם משו כאן בשבילך
אוהבתת
לא קראתי מה כ"כ רשמו לך
כי חשובה לי שתדעי
שיש סיכוי שזה מהשעות שינה שהתפכו לך
גם לי זה קורה
יש חשק לאכול אבל שאוכלים רוצים להקיא
תרגעי יש המון סיכוים שזה בגלל זה
יפה שלי!!!
תאכלי קצת קצת ותשתי הרבה מייים!
אווווהבת המווון!
מיכלו'ש
3>
מאמי תשמרי על עצמך
שתיהיה בריאה מהרר..
אוהבת אותך המון 😊