חופיתי!!!!! מהר לרופא!!!!!!! אל תשחקי עם הבריאות שלך!!!!
תודה בנות אוהבת אתכם אני ילך בע"ה
חופיתי לא לדאוג את תראי שזה לא משו רציני..והכל יהיה בסדררר..קחי את עצמך בידיים כמו שכבר אמרו עשית בלאגן לקיבה שלך כנראה..תשמרי על עצמך מאמי את מהממת וצריכה להישאר ככה!
וווווואייייייייייייי יש לי בחילות שווווווווווווובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯