היום נגמר לי ואין לי חשק
לשמוע מה אומרים אומרים לי כל הזמן
הכל עובר ומסתדר והוסגוף יגיע
יגיע גם תורך לנשום בשקט
למרות החושך למרות כל מה
שמכביד אותך לשם
בתוך אגם קפוא אני רואה תמונה
שלי לפני שנים אני לא מזהה
תיבת צעצועים שאין בה אף סודות
הכל יכול להיות הכל יכול להיות
עבר שבוע עברו שנתיים
המחשבות שלי במעגל סגור
חיכיתי כל החורף חיכיתי כמו תינוק
לשמוע רק מילה והיא לא נאמרה
בתוך אגם קפוא...
כל הכוכבים נופלים,
כל האמיצים עוזבים.
כל מי שצעק שותק,
כל מי שצחק בוכה.
אין לך אין לך מקום
אין לך אין לך כבר כוח
גם לא לבכות
גם לא לרעוד עוד
אין לך אין לך מקום
אין לך אין לך כבר כוח
לחלום אפשר
הכל מותר כבר
רע לייייי..😢
*פריקה*
😕 יפה שלי התקופה הזאת לא עושה לך טוב את חייבת לצאת ממנה
אני לא יכולה לראות שאת ככה זה קשה לי ..
תנסי לחשוב חיובי די עם השלילי
תראי מה זה עושה לך כל זה ..
חייבת למחוק דברים לא רצוים ולעשות סדר בבלאגן
אוהבתתתתתתתתתתתואתתתתתתתךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ברושלי מדהימה שלי.
כול כך עצוב לי כשעצוב לך 😢
מאמי שלי במיוחד בתקופה כזאת גם שהכול רע הכול שחור
את צריכה להיות אופטימית לחשוב רק חיובי..
תמיד אבל תמיד בצד יש לך אור קטן גם שהכול חשוך.
כי כמו שאומרים.."לבסוף תמיד טוב"(או משהו כזה)
נכון שאת השתי מילים האלה אמרו אלף פעם אבל =תהיי חזקה= כי בתוך תוכך את חזקה.
אוווווווווווווווווווווווהבת אותך מלא מלא.
ובעזרת השם הכול יסתדר לך.
ויגיע הרגע שלא תפסיקי פשוט לחייך אחרי התקופה העצובה הזאת.
שולחת לך חיבוק ענק שהוא יפחית לך את הכאב.
שתדעי שאני בשבילך?
תמיד פה.
מואה ענקית.
QUOTE (hofit189 @ 24/07/2007) 😕 יפה שלי התקופה הזאת לא עושה לך טוב את חייבת לצאת ממנה
אני לא יכולה לראות שאת ככה זה קשה לי ..
תנסי לחשוב חיובי די עם השלילי
תראי מה זה עושה לך כל זה ..
חייבת למחוק דברים לא רצוים ולעשות סדר בבלאגן
אוהבתתתתתתתתתתתואתתתתתתתךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מסכימה ואם לא תחזקי את עצמך
ולא תאמיני בטוב את לא תצאי ממנה...
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 24/07/2007) QUOTE (hofit189 @ 24/07/2007) 😕 יפה שלי התקופה הזאת לא עושה לך טוב את חייבת לצאת ממנה
אני לא יכולה לראות שאת ככה זה קשה לי ..
תנסי לחשוב חיובי די עם השלילי
תראי מה זה עושה לך כל זה ..
חייבת למחוק דברים לא רצוים ולעשות סדר בבלאגן
אוהבתתתתתתתתתתתואתתתתתתתךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מסכימה ואם לא תחזקי את עצמך
ולא תאמיני בטוב את לא תצאי ממנה...
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
רק שיעבור התקופה הזאתי
כואב לי שאת ככה
את חייבת לצאת מהמקום שאת נמצאת עכשיו!!!!!!!!!
אם את רוצה אני כאן בשבילך תמיד מאמי
דברי איתי!
בר?
לדעתי כבר אמרתי לך הכול! אפילו פתחתי אשכול במיוחד בשבילך!
את צריכה להבין,שהכול בסוף יעבור! כמה שקשה לך להאמין
רק תאמיני בטוב!..תקווי לתקופות טובות! אל תתני לדברים להרוס אותך
אוהבת אותך מלללאאא 3>
ברוש אני לא יודעת מה עובר עלייך אבל מאמי תצאיייי מהשליליות הזאת!
תהפכי כל דבר שלילי שאת רואה לחיובי
ואם את רוצה אני תמיד במסןן , מוזמנת לדבר איתי😊
אוהבת אותך😊
QUOTE (hofit189 @ 23/07/2007) 😕 יפה שלי התקופה הזאת לא עושה לך טוב את חייבת לצאת ממנה
אני לא יכולה לראות שאת ככה זה קשה לי ..
תנסי לחשוב חיובי די עם השלילי
תראי מה זה עושה לך כל זה ..
חייבת למחוק דברים לא רצוים ולעשות סדר בבלאגן
אוהבתתתתתתתתתתתואתתתתתתתךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
-חיבוקייי ענקייי-
אוהבת אותך נסיכהה
שולחת חיבוק..לא משנה מה קורה איתך עכשיו תדעי שאין עוד לאן לרדת..מכאן הכל יהיה רק יותר טוב ותאמיני בזה כי זה מה שיחזיק את הראש שלך מעל המים..תהיי חזקה כולנו פה כדי לתת לך גב!
עם הייתם מבינות למה אני ככה..
הייתם מדברות אחרת ..אבל לאאאא😢
נימאס לי
ואני חוזרת ואומרת
זאת לא עוד תקופההההההההההה
מאמי
אנחנו סך הכול מנסות לעזור לך!..
תני לנו הזדמנות חמודה!
אל תשללי דברים!....
כאן בשבילך תמיד
אוהבתת 3>
ואפילו אם זאת לא תקופה,
זה חחייב לעבור מתישהו!..
אין מצב שאין סוף לדברים האלה!..פשוט אין מצב!
את חייבת לנסות לשנות בשביל שהשינוי יתחיל!
אוהבת3>
QUOTE (hofit189 @ 23/07/2007) 😕 יפה שלי התקופה הזאת לא עושה לך טוב את חייבת לצאת ממנה
אני לא יכולה לראות שאת ככה זה קשה לי ..
תנסי לחשוב חיובי די עם השלילי
תראי מה זה עושה לך כל זה ..
חייבת למחוק דברים לא רצוים ולעשות סדר בבלאגן
אוהבתתתתתתתתתתתואתתתתתתתךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
יהיה טוב
לאב יהההה
כן ,
יהיה טוב ..
יהיה טוב עפ אני יעלם מפההההההההההה
QUOTE (koka15 @ 24/07/2007) כן ,
יהיה טוב ..
יהיה טוב עפ אני יעלם מפההההההההההה
יהיה טוב
אם תדעי לשנות דברים מרעים לטובים
תביני שהכול יעבור
נכון עכשיו את חושבת שלעולם לא יגמר,
כי את שרויה בכאב הזה זמן רב
אבל ברי
אם כבר רע ל בצורה גדולה כל-כך
את חייבת לשנות את הכול,
להפוך דברים רעים שאת מרגישה
לחיובים,לטובים שיעשו אותך לפחות ליותר שמחה
לברוח זה לא פתרון!
את חייבת להבין!...
בבקשה מאמי,
תתפללי לטוב!.אל תאבדי אמונה!
אוהבת אותך
חיבוק!