QUOTE (koka15 @ 24/07/2007) עם הייתם מבינות למה אני ככה..
הייתם מדברות אחרת ..אבל לאאאא😢
נימאס לי
ואני חוזרת ואומרת
זאת לא עוד תקופההההההההההה
אז תשתפי אותנו מאמי שנדע איך לנסות לעזור לך ....
באמת שזה קורע לב לראות אותך ככה,
תביני שכולם פה לטובתך ורוצים לראות אותך שמחה ומאושרת ...
אוהבת אותך3>
מאמי את תמיד כותבת הכל בקודים אנחנו מנסות לעודד אותך ולא תמיד מבינות למה לעודד?..תדברי איתנו כולנו פה חברים תספרי לנו מה מפריע לך כדי שנדע איך להתמודד עם זה..את לא לבד!!! רק תיידעי אותנו
QUOTE (koka15 @ 24/07/2007) אבל קשה לי קשה 😢
קשה לך לספר לנו מאמי?..את לא חייבת אבל רק תסבירי מה עובר עליך במילים פשוטות..
זה משהו מורככב
זה לא משהו שכלכך קל לדבר עליו..
אני אפילו מתביישת לספר על זה .
תאזרי אומץ.
פה אף אחד לא ישפוט אותך
אנחנו גם לא נראה אותך ברחוב ונצביע עליך
פה כולם חברים טובים גם בלי להכיר
דברי בובה
^
מאמי זה לא משהו שקל לדבר עליו
זה לא עיניין של חברות לא חברות
וזה לא עיניין של לסמוך ..
זה עיניין אחר
לא מדובר פה על מישהו שהולך לישפוט אותי ..
זה משהו שקשה להיפתח אליו ..
עובדה שעד היום לא דיברתי על זה עםם אפחדדדד
אוקי, איך שתרצי
אנחנו תמיד פה