פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

חשבתי על זה..

✍️ lovey_love 📅 24/07/2007 00:55 👁️ 357 צפיות 💬 16 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
אני חוזרת הבייתה פעם בשבועיים לשבת...
ובקושי אני אהיה בבית.
ובדירת שירות- אין מחשב.
וגם אם היה- אז אינטרנט אין מצב..
ואני אהיה חייבת התנתק מהפורום..
ורק אוכל לבוא לביקורים😢
איזה עצוב זה.
רק חשבתי על זה, ונהיה לי עצוב כבר.

וגם חשבתי על זה,
היום טיילתי עם חברה,
שיש לה 18 שבוע הבא,
והיא שעה התבכיינה לי כמה שמציק לה,
שמלא אנשים רוצים לחגוג איתה,
אבל כל אחד בדרך שלו ולא מוכן להתפשר על זה וכו'.
לא חשוב הסיפור שלה, אבל בקיצור,
היא התבכיינה על זה שיותר מידי רוצים לחגוג לה.
וחשבתי על זה,
שנה הבאה, היומולדת שלי ממש בתחילת השנה.
לא מספיק זמן שהבנות שאיתי בשירות,
יזכרו את היומולדת כדי לעשות לי.
וגם לא החבר'ה מהבצפר שאני אעבוד בו.
היחידים שיזכרו- זה המשפחה שלי..
אפילו החברות מהבית לא יזכרו-
כי הם אפפעם לא זוכרות את שלי.
ז"א שאת יומולדת 18, אני אצטרך להזכיר לאנשים..😢
וזה ממש הציק לי,
שהחברה הזו, שעה מתבכיינת על הדבר הכי פטטי בעולם.
כאילו- את בוכה שרוצים לחגוג לך?!
חכי תראי איך זה כשלא חוגגים לך..
את לא יכולה להעריך מה שיש לך?! סתומה.


סתם פריקה ושיתוף מחשבות.
מה?!
תהיי בטוחה שאנחנו בפורום נזכור - זה כבר משהו 🙄
והחברה שלך באמת קצת בכיינית אבל יש אנשים שלא
יודעים להעריך דברים מה לעשות ...
אל תחשבי על זה עכשיו את תיראי שאת תסתדרי
ולמרות שתבקרי פה פעם ב- תמיד יזכרו אותך את מלאכית וכולם פה מתייים עלייך!
אז תשתדלי לא לחשוב על זה עכשיו ותני לדברים לקרות יהיה מצויין נסיכה 😊
QUOTE (NoFOosH @ 23/07/2007) מה?!
תהיי בטוחה שאנחנו בפורום נזכור - זה כבר משהו  🙄
והחברה שלך באמת קצת בכיינית אבל יש אנשים שלא
יודעים להעריך דברים מה לעשות ...
אל תחשבי על זה עכשיו את תיראי שאת תסתדרי
ולמרות שתבקרי פה פעם ב- תמיד יזכרו אותך את מלאכית וכולם פה מתייים עלייך!
אז תשתדלי לא לחשוב על זה עכשיו ותני לדברים לקרות יהיה מצויין נסיכה 😊
אני גונבת לנופרי מילה במילה!!!

למרות שברו'ש יש סיכוי
שהיה לכן מחשב עם אינטרנט!


אוהבת אותך המון!
QUOTE (NoFOosH @ 23/07/2007) מה?!
תהיי בטוחה שאנחנו בפורום נזכור - זה כבר משהו 🙄
והחברה שלך באמת קצת בכיינית אבל יש אנשים שלא
יודעים להעריך דברים מה לעשות ...
אל תחשבי על זה עכשיו את תיראי שאת תסתדרי
ולמרות שתבקרי פה פעם ב- תמיד יזכרו אותך את מלאכית וכולם פה מתייים עלייך!
אז תשתדלי לא לחשוב על זה עכשיו ותני לדברים לקרות יהיה מצויין נסיכה 😊
😊
QUOTE (lovey_love @ 23/07/2007) אני חוזרת הבייתה פעם בשבועיים לשבת...
ובקושי אני אהיה בבית.
ובדירת שירות- אין מחשב.
וגם אם היה- אז אינטרנט אין מצב..
ואני אהיה חייבת התנתק מהפורום..
ורק אוכל לבוא לביקורים😢
איזה עצוב זה.
רק חשבתי על זה, ונהיה לי עצוב כבר.

וגם חשבתי על זה,
היום טיילתי עם חברה,
שיש לה 18 שבוע הבא,
והיא שעה התבכיינה לי כמה שמציק לה,
שמלא אנשים רוצים לחגוג איתה,
אבל כל אחד בדרך שלו ולא מוכן להתפשר על זה וכו'.
לא חשוב הסיפור שלה, אבל בקיצור,
היא התבכיינה על זה שיותר מידי רוצים לחגוג לה.
וחשבתי על זה,
שנה הבאה, היומולדת שלי ממש בתחילת השנה.
לא מספיק זמן שהבנות שאיתי בשירות,
יזכרו את היומולדת כדי לעשות לי.
וגם לא החבר'ה מהבצפר שאני אעבוד בו.
היחידים שיזכרו- זה המשפחה שלי..
אפילו החברות מהבית לא יזכרו-
כי הם אפפעם לא זוכרות את שלי.
ז"א שאת יומולדת 18, אני אצטרך להזכיר לאנשים..😢
וזה ממש הציק לי,
שהחברה הזו, שעה מתבכיינת על הדבר הכי פטטי בעולם.
כאילו- את בוכה שרוצים לחגוג לך?!
חכי תראי איך זה כשלא חוגגים לך..
את לא יכולה להעריך מה שיש לך?! סתומה.


סתם פריקה ושיתוף מחשבות.

יהיה טוב מאמי
את פאקקקינג חושבת יותר מידיי!!!

אז בסדר, לא יהיה מחשב.. אבל יהיה מחשב בבית, כשתחזרי.
אני בטוח שנתגעגע, וגם את אלינו,
אבל האתר זה לא כל החיים של אף אחד מאיתנו...
והנה, זה עוזר שאין מחשב ככה תוכלו להכיר זו את זו
יותר טוב, בלי מחסומים ובלי שום אפשרויות לברוח לעולם אחר(למחשב יעני חחח).

בקשר לחברה- עצוב שיש אנשים כאלו.
הלוואי על כל אחד מאיתנו שאנשים יריבו איתנו
כי הם רוצים לחגוג לנו את היומולדת בצורה שלהם, בצורה ייחודית.
ובקשר אלייך- יהיה טוב.
אומנם יומולדת זה פעם בשנה, אבל תמיד יש את שנה הבאה
ואת גם תמיד יכולה לחגוג כמה חודשים אח"כ.
ויש לי רעיון- אתן יכולות לעשות יום הולדת כללי..
תבחרו תאריך,כל בנות הבית, ותחגגו לכולן ביחד. רעיון, לא? 😊

קיצצצרר, תני חיוך.
הכל לטובה.

(אני ד"א הכי מבין אותך בקשר לזה..
אני נולדתי ב8 ל9... בול שבוע אחרי תחילת הלימודים..
וכל תחילת בי"ס יסודי, חטיבה, ותיכון היו לי ת'חששות האלו.. )

QUOTE (hofit189 @ 23/07/2007) QUOTE (NoFOosH @ 23/07/2007) מה?!
תהיי בטוחה שאנחנו בפורום נזכור - זה כבר משהו  🙄
והחברה שלך באמת קצת בכיינית אבל יש אנשים שלא
יודעים להעריך דברים מה לעשות ...
אל תחשבי על זה עכשיו את תיראי שאת תסתדרי
ולמרות שתבקרי פה פעם ב- תמיד יזכרו אותך את מלאכית וכולם פה מתייים עלייך!
אז תשתדלי לא לחשוב על זה עכשיו ותני לדברים לקרות יהיה מצויין נסיכה 😊
😊
אני איתכןן😊

אוהבת מלא .
מואההה 😁
QUOTE (lipaz-sol @ 23/07/2007) QUOTE (hofit189 @ 23/07/2007) QUOTE (NoFOosH @ 23/07/2007) מה?!
תהיי בטוחה שאנחנו בפורום נזכור - זה כבר משהו  🙄
והחברה שלך באמת קצת בכיינית אבל יש אנשים שלא
יודעים להעריך דברים מה לעשות ...
אל תחשבי על זה עכשיו את תיראי שאת תסתדרי
ולמרות שתבקרי פה פעם ב- תמיד יזכרו אותך את מלאכית וכולם פה מתייים עלייך!
אז תשתדלי לא לחשוב על זה עכשיו ותני לדברים לקרות יהיה מצויין נסיכה 😊
😊
אני איתכןן😊

אוהבת מלא .
מואההה 😁
גמניי
אוהבת אותך מלאא
תודה חבר'ה..
חח סתם פשוט חשבתי על זה..

אושרי- קורה מידי פעם שחושבים.
בעיקר תחשוב על זה, שאני לא טובה בלחשוב.
אז עד שאני חושבת- תן מחמאה.
מסכימה עם כולם יפה שלי
אל תתבאסי הכל לטובה
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
או אה כמה מסכימים איתי ...
איזה כיף 😊 😛
אל תתבאסי הכל לטובה
אוהבת אותך 😊
QUOTE (NoFOosH @ 24/07/2007) מה?!
תהיי בטוחה שאנחנו בפורום נזכור - זה כבר משהו 🙄
והחברה שלך באמת קצת בכיינית אבל יש אנשים שלא
יודעים להעריך דברים מה לעשות ...

😊
מסכימה פה עם כולן😊
QUOTE (15PrInCeSs @ 24/07/2007) QUOTE (NoFOosH @ 24/07/2007) מה?!
תהיי בטוחה שאנחנו בפורום נזכור - זה כבר משהו  🙄
והחברה שלך באמת קצת בכיינית אבל יש אנשים שלא
יודעים להעריך דברים מה לעשות ...

😊
😊 נקנה לך בלונים

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך