אני חוזרת הבייתה פעם בשבועיים לשבת...
ובקושי אני אהיה בבית.
ובדירת שירות- אין מחשב.
וגם אם היה- אז אינטרנט אין מצב..
ואני אהיה חייבת התנתק מהפורום..
ורק אוכל לבוא לביקורים😢
איזה עצוב זה.
רק חשבתי על זה, ונהיה לי עצוב כבר.
וגם חשבתי על זה,
היום טיילתי עם חברה,
שיש לה 18 שבוע הבא,
והיא שעה התבכיינה לי כמה שמציק לה,
שמלא אנשים רוצים לחגוג איתה,
אבל כל אחד בדרך שלו ולא מוכן להתפשר על זה וכו'.
לא חשוב הסיפור שלה, אבל בקיצור,
היא התבכיינה על זה שיותר מידי רוצים לחגוג לה.
וחשבתי על זה,
שנה הבאה, היומולדת שלי ממש בתחילת השנה.
לא מספיק זמן שהבנות שאיתי בשירות,
יזכרו את היומולדת כדי לעשות לי.
וגם לא החבר'ה מהבצפר שאני אעבוד בו.
היחידים שיזכרו- זה המשפחה שלי..
אפילו החברות מהבית לא יזכרו-
כי הם אפפעם לא זוכרות את שלי.
ז"א שאת יומולדת 18, אני אצטרך להזכיר לאנשים..😢
וזה ממש הציק לי,
שהחברה הזו, שעה מתבכיינת על הדבר הכי פטטי בעולם.
כאילו- את בוכה שרוצים לחגוג לך?!
חכי תראי איך זה כשלא חוגגים לך..
את לא יכולה להעריך מה שיש לך?! סתומה.
סתם פריקה ושיתוף מחשבות.
מה?!
תהיי בטוחה שאנחנו בפורום נזכור - זה כבר משהו 🙄
והחברה שלך באמת קצת בכיינית אבל יש אנשים שלא
יודעים להעריך דברים מה לעשות ...
אל תחשבי על זה עכשיו את תיראי שאת תסתדרי
ולמרות שתבקרי פה פעם ב- תמיד יזכרו אותך את מלאכית וכולם פה מתייים עלייך!
אז תשתדלי לא לחשוב על זה עכשיו ותני לדברים לקרות יהיה מצויין נסיכה 😊
QUOTE (NoFOosH @ 23/07/2007) מה?!
תהיי בטוחה שאנחנו בפורום נזכור - זה כבר משהו 🙄
והחברה שלך באמת קצת בכיינית אבל יש אנשים שלא
יודעים להעריך דברים מה לעשות ...
אל תחשבי על זה עכשיו את תיראי שאת תסתדרי
ולמרות שתבקרי פה פעם ב- תמיד יזכרו אותך את מלאכית וכולם פה מתייים עלייך!
אז תשתדלי לא לחשוב על זה עכשיו ותני לדברים לקרות יהיה מצויין נסיכה 😊
אני גונבת לנופרי מילה במילה!!!
למרות שברו'ש יש סיכוי
שהיה לכן מחשב עם אינטרנט!
אוהבת אותך המון!
QUOTE (NoFOosH @ 23/07/2007) מה?!
תהיי בטוחה שאנחנו בפורום נזכור - זה כבר משהו 🙄
והחברה שלך באמת קצת בכיינית אבל יש אנשים שלא
יודעים להעריך דברים מה לעשות ...
אל תחשבי על זה עכשיו את תיראי שאת תסתדרי
ולמרות שתבקרי פה פעם ב- תמיד יזכרו אותך את מלאכית וכולם פה מתייים עלייך!
אז תשתדלי לא לחשוב על זה עכשיו ותני לדברים לקרות יהיה מצויין נסיכה 😊
😊
QUOTE (lovey_love @ 23/07/2007) אני חוזרת הבייתה פעם בשבועיים לשבת...
ובקושי אני אהיה בבית.
ובדירת שירות- אין מחשב.
וגם אם היה- אז אינטרנט אין מצב..
ואני אהיה חייבת התנתק מהפורום..
ורק אוכל לבוא לביקורים😢
איזה עצוב זה.
רק חשבתי על זה, ונהיה לי עצוב כבר.
וגם חשבתי על זה,
היום טיילתי עם חברה,
שיש לה 18 שבוע הבא,
והיא שעה התבכיינה לי כמה שמציק לה,
שמלא אנשים רוצים לחגוג איתה,
אבל כל אחד בדרך שלו ולא מוכן להתפשר על זה וכו'.
לא חשוב הסיפור שלה, אבל בקיצור,
היא התבכיינה על זה שיותר מידי רוצים לחגוג לה.
וחשבתי על זה,
שנה הבאה, היומולדת שלי ממש בתחילת השנה.
לא מספיק זמן שהבנות שאיתי בשירות,
יזכרו את היומולדת כדי לעשות לי.
וגם לא החבר'ה מהבצפר שאני אעבוד בו.
היחידים שיזכרו- זה המשפחה שלי..
אפילו החברות מהבית לא יזכרו-
כי הם אפפעם לא זוכרות את שלי.
ז"א שאת יומולדת 18, אני אצטרך להזכיר לאנשים..😢
וזה ממש הציק לי,
שהחברה הזו, שעה מתבכיינת על הדבר הכי פטטי בעולם.
כאילו- את בוכה שרוצים לחגוג לך?!
חכי תראי איך זה כשלא חוגגים לך..
את לא יכולה להעריך מה שיש לך?! סתומה.
סתם פריקה ושיתוף מחשבות.
יהיה טוב מאמי
את פאקקקינג חושבת יותר מידיי!!!
אז בסדר, לא יהיה מחשב.. אבל יהיה מחשב בבית, כשתחזרי.
אני בטוח שנתגעגע, וגם את אלינו,
אבל האתר זה לא כל החיים של אף אחד מאיתנו...
והנה, זה עוזר שאין מחשב ככה תוכלו להכיר זו את זו
יותר טוב, בלי מחסומים ובלי שום אפשרויות לברוח לעולם אחר(למחשב יעני חחח).
בקשר לחברה- עצוב שיש אנשים כאלו.
הלוואי על כל אחד מאיתנו שאנשים יריבו איתנו
כי הם רוצים לחגוג לנו את היומולדת בצורה שלהם, בצורה ייחודית.
ובקשר אלייך- יהיה טוב.
אומנם יומולדת זה פעם בשנה, אבל תמיד יש את שנה הבאה
ואת גם תמיד יכולה לחגוג כמה חודשים אח"כ.
ויש לי רעיון- אתן יכולות לעשות יום הולדת כללי..
תבחרו תאריך,כל בנות הבית, ותחגגו לכולן ביחד. רעיון, לא? 😊
קיצצצרר, תני חיוך.
הכל לטובה.
(אני ד"א הכי מבין אותך בקשר לזה..
אני נולדתי ב8 ל9... בול שבוע אחרי תחילת הלימודים..
וכל תחילת בי"ס יסודי, חטיבה, ותיכון היו לי ת'חששות האלו.. )
QUOTE (hofit189 @ 23/07/2007) QUOTE (NoFOosH @ 23/07/2007) מה?!
תהיי בטוחה שאנחנו בפורום נזכור - זה כבר משהו 🙄
והחברה שלך באמת קצת בכיינית אבל יש אנשים שלא
יודעים להעריך דברים מה לעשות ...
אל תחשבי על זה עכשיו את תיראי שאת תסתדרי
ולמרות שתבקרי פה פעם ב- תמיד יזכרו אותך את מלאכית וכולם פה מתייים עלייך!
אז תשתדלי לא לחשוב על זה עכשיו ותני לדברים לקרות יהיה מצויין נסיכה 😊
😊
אני איתכןן😊
אוהבת מלא .
מואההה 😁
QUOTE (lipaz-sol @ 23/07/2007) QUOTE (hofit189 @ 23/07/2007) QUOTE (NoFOosH @ 23/07/2007) מה?!
תהיי בטוחה שאנחנו בפורום נזכור - זה כבר משהו 🙄
והחברה שלך באמת קצת בכיינית אבל יש אנשים שלא
יודעים להעריך דברים מה לעשות ...
אל תחשבי על זה עכשיו את תיראי שאת תסתדרי
ולמרות שתבקרי פה פעם ב- תמיד יזכרו אותך את מלאכית וכולם פה מתייים עלייך!
אז תשתדלי לא לחשוב על זה עכשיו ותני לדברים לקרות יהיה מצויין נסיכה 😊
😊
אני איתכןן😊
אוהבת מלא .
מואההה 😁
גמניי
אוהבת אותך מלאא
תודה חבר'ה..
חח סתם פשוט חשבתי על זה..
אושרי- קורה מידי פעם שחושבים.
בעיקר תחשוב על זה, שאני לא טובה בלחשוב.
אז עד שאני חושבת- תן מחמאה.
מסכימה עם כולם יפה שלי
אל תתבאסי הכל לטובה
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
או אה כמה מסכימים איתי ...
איזה כיף 😊 😛
אל תתבאסי הכל לטובה
אוהבת אותך 😊
QUOTE (NoFOosH @ 24/07/2007) מה?!
תהיי בטוחה שאנחנו בפורום נזכור - זה כבר משהו 🙄
והחברה שלך באמת קצת בכיינית אבל יש אנשים שלא
יודעים להעריך דברים מה לעשות ...
😊
QUOTE (15PrInCeSs @ 24/07/2007) QUOTE (NoFOosH @ 24/07/2007) מה?!
תהיי בטוחה שאנחנו בפורום נזכור - זה כבר משהו 🙄
והחברה שלך באמת קצת בכיינית אבל יש אנשים שלא
יודעים להעריך דברים מה לעשות ...
😊
😊 נקנה לך בלונים