QUOTE (סוופרמאמי @ 24/07/2007) QUOTE (15PrInCeSs @ 24/07/2007) QUOTE (NoFOosH @ 24/07/2007) מה?!
תהיי בטוחה שאנחנו בפורום נזכור - זה כבר משהו 🙄
והחברה שלך באמת קצת בכיינית אבל יש אנשים שלא
יודעים להעריך דברים מה לעשות ...
😊
😊 נקנה לך בלונים
איזה חמודה..
אוהבת אותך.





