יא ברוש?
את מקסימה (:
אלעדד?
מזל טוב מאמי. 😊
יום הולדת שמח 😁
אלעדי שלי!?..
המון המון המון
מזל טוב,
הרבה אושר,
שמחה,
הצלחה בחיים,
שתמיד תחייך את החיוך המדהים שלך!.. 😛
תיהיה מאושר 😂
יום הולדת שמח :] :]
מווואהה 3>
יאאאא אלעדווווש
מזלללל טובבב מאמי שלייי
עד 120 מאחלת לך
אושררר
הצלחחה
בריאוות
אהבבה
רקקק טווב !! כי מגיע לך .
אתה בן אדם מקסים שהיה לי כיף להכיר.
תנצל את היום הולדת כי יום הולדת פעם בשננה !!
אוהבת אותתתתתתתך (:
אין לי מה להגיד חוץ מזה שהראש שלי קצת מסתובב מהבירות...
ו...תודה רבה רבה לכן!!!
ושאתן מדהימות - אחת אחת!
אוהב אתכם המון לאב-סייט !!!!!!!!!!
מואההההה ענקית!
QUOTE (pelad1 @ 23/07/2007) אין לי מה להגיד חוץ מזה שהראש שלי קצת מסתובב מהבירות...
ו...תודה רבה רבה לכן!!!
ושאתן מדהימות - אחת אחת!
אוהב אתכם המון לאב-סייט !!!!!!!!!!
מואההההה ענקית!
מחר תגיב נורמלי עם צבעוני והכל😊
אחרי שתתגבר על ההאנג אובר, אם יהיה.
חח
אוהבתתת מלאאא!!
יומולדת שמחח מאמי שלי!
מואה תודה מאמי שלי!!!!
את מדהימה!
תודה אלעד, מזל"ט.
רואה שזכרתי?..
אגב, אתה מוכן להגיב לי במסן?!
אלעדו'שששש מאמי,
משהו פה חוקי???
מתוקי שהיה לך המון המון מזל-טוב שתדע רק שמחה ואושר בחיים
הרבה הצלחה בריאות ואריכות ימיים 😁
המון אהבה והצלחה בתחום 😛
אווהבת המון המון
מיכלו'ש
3>
מזזזזזזזזל טוווווב!!!!!(:
[בכוונה עשיתי ירוק אתה אוהד את חיפה לא? 😊 ]
QUOTE (--בובית--10 @ 23/07/2007) אלעדו'שששש מאמי,
משהו פה חוקי???
מתוקי שהיה לך המון המון מזל-טוב שתדע רק שמחה ואושר בחיים
הרבה הצלחה בריאות ואריכות ימיים 😁
המון אהבה והצלחה בתחום 😛
אווהבת המון המון
מיכלו'ש
3>
אני חוקי...חחח
אבל את לא מרוויחה מזה שומדבר
חחחחח
תודה מאמי!
נופרוש!!!!!!!!
תודה מאמי..
ילדה מדהימה שכמוך!
QUOTE (pelad1 @ 23/07/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 23/07/2007) אלעדו'שששש מאמי,
משהו פה חוקי???
מתוקי שהיה לך המון המון מזל-טוב שתדע רק שמחה ואושר בחיים
הרבה הצלחה בריאות ואריכות ימיים 😁
המון אהבה והצלחה בתחום 😛
אווהבת המון המון
מיכלו'ש
3>
אני חוקי...חחח
אבל את לא מרוויחה מזה שומדבר
חחחחח
תודה מאמי!
אולי אני אקבל מזה את ההבטחה שלך!
עזוב חח לא נדבר פה שלא ינעלו
מזל-טוב!!