חחחחח
סעעממקק,
גם אם אני אנסה להיות יצירתי אנ'לא אצלייח..
מה זה זה? איזה יופי של השקעה הביאו בך 😊
קיצצצצקקץ,
שיהיה במזל אחי😊
אתה כבר חוקי, וזה לא צחוק..
אזזז.. תיזהר לעשות שטויות. אתה עלול למצוא את עצמך בכלא XD
שיהיה הכי במזל טוב שיש 😊
QUOTE (--בובית--10 @ 23/07/2007) QUOTE (pelad1 @ 23/07/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 23/07/2007) אלעדו'שששש מאמי,
משהו פה חוקי???
מתוקי שהיה לך המון המון מזל-טוב שתדע רק שמחה ואושר בחיים
הרבה הצלחה בריאות ואריכות ימיים 😁
המון אהבה והצלחה בתחום 😛
אווהבת המון המון
מיכלו'ש
3>
אני חוקי...חחח
אבל את לא מרוויחה מזה שומדבר
חחחחח
תודה מאמי!
אולי אני אקבל מזה את ההבטחה שלך!
עזוב חח לא נדבר פה שלא ינעלו
מזל-טוב!!
חחחחחחחחח
אנשים, בקשר ל"הבטחה"שלי...שלא תחשבו כחול הא? 😂
QUOTE (oshri_Ok @ 23/07/2007) חחחחח
סעעממקק,
גם אם אני אנסה להיות יצירתי אנ'לא אצלייח..
מה זה זה? איזה יופי של השקעה הביאו בך 😊
קיצצצצקקץ,
שיהיה במזל אחי😊
אתה כבר חוקי, וזה לא צחוק..
אזזז.. תיזהר לעשות שטויות. אתה עלול למצוא את עצמך בכלא XD
שיהיה הכי במזל טוב שיש 😊
חחח אושרי, אחי, לא צריך להיות יצירתי בשביל להראות דברים...יש דרכים אחרות😊
ואני ישתדל לא להגיע לכלא
חחחחחחחחחחחחח
😂 😂 😂
מזל טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
אלעד!
שיהיה לך שפע איחולים והרבה הצלחה ,
שתגשים כל חלום ומשאלה
תמלא כל רצון ושאיפה
ותמיד תלך בדרך הטובה !
שיהיה לך רק ...
אושר ועושר,
אהבה ,
שמחה,
ובעיקר בריאות .
ובתכלס כל מה שאתה רוצה .
יום הולדת שמח ! 😊
אושיייי, תודה מאמי..
לימור, 😊 תודה רבה...
מורנוש, אני אמנם משוגעים לפעמים אבל לא צריך להגזים חחחחחח
😊
אוהב אותך מאמי...
מואה!