חשבתי על רעיון
איך נשמע לכם לטוס לחו"ל חברים מהפורום?
הרעיון פשוט יותר ממה שהוא נשמע
צריך דרכון וכסף,
מוצאים דיל,
אחד הולך לסוכנות נסיעות מתקשר לכל מי שרוצה לטוס הוא משלם כרטיס אשראי
ואת הכרטיס מקבל בשדה תעופה או במשלוח לבית
ביום הטיסה כולם נפגששים
ועושים בן זונה של מפגש כמה ימים בחו"ל
מפגש אהבה :]
הרעיון שתכננתי הם 3-4 לילות בקלאב בתורכיה על בסיס הכל כלול (אוכל ושתיה חופשי כל היום חינם, אלכוהול חינם בלילה), מלון 5 כוכבים.
המחירים הם בתקופה הזו בערך 500-600 דולר שהם לערך כ 2400-2600 שקל...
המחיר כולל שהיה במלון הסעות מהמלון לשדה תעופה וחזרה וטיסה ומיסי נמל והכל.
איך נשמע? יש מי שמעוניין???
נשמע פ-ג-ז
רק זה כסף,צריך כסף
לארגן את זה בצורה ממש טובה
זה לא קל חח
אבל אחלה רעיון
רק חח קשה,קשה לבצע אותו
חחחח
כפרעליך אתה והרעיונות שלך!!
למרות שזה נשמע אחד הדברייים!
האמת אני וחברות רצינו לעשות הפלגה
אבל בסוף לא הסתדר \\=
שנה הבאה סוף יב' זה אהיה חובה!!!
ולפני גיוווס בע"ה אז בכלל 😛
QUOTE (רגייי @ 23/07/2007) נשמע פ-ג-ז
רק זה כסף,צריך כסף
לארגן את זה בצורה ממש טובה
זה לא קל חח
אבל אחלה רעיון
רק חח קשה,קשה לבצע אותו
חוץ מכסף שזה בעיה לרובנו
הביצוע הוא קל
צריך דרכון בתוקף
כסף
ולשריין את התאריך שיבחר, ולדעתי מטס פורום אנשים יבטלו הכל בשביל זה :]
תחשבו לדוגמא על נאפי שיכורה רוקדת על הבאר חחח
סתם סתם :]
קיצר עכשיו ברצינות יש מישהו שנראה לו שיהיה מעוניין לטוס בסוף אוגוסט?
אחלה רעיוןן
אבל אני לא אוכל😢
זה נשמעע רעיון גדדול, זה יכול להיות כיף ,
אבל דוגרי- את הכסף אני שומרת לחופשה עם החבר[:
חוץ מהכסף, זה יכול להיות ענק.
סחתיין על הרעעעיון אור😊
רעיון ממש נחמד,אבל גם בעייתי
זה כסף,וזה לך תשיג את זה שהורים יסכימו...
ככה שאין לי דעה סופית
תשאלו את ההורים, תגששו כבר בקטע לזה
ונופי החבר יכול לבוא, החדרים הם זוג / שלישיה בחדר.
בעיקר זוגות זוגות.
לפי דעתי זה רעיון טוב, אפילו טוב מאוד
אבל כמו שכבר אמרו פה, לא לכל אחד יש את האמצעים.
ונגיד במידה ומשיגים כסף... מה אומרים להורים?
עם איזה חברים טסים? חחח
צריכים לארגן את זה ממש טוב, במידה וייצא לפועל.
אור,
צא מהסרט =] חחחחח
בקושי למפגש באים, אתה רוצה לקחת אותנו לחו"ל?
אני אומרת נהיר תשכור חדר במלון הכי מעפן בת"א
ותארח אותנו D:
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 23/07/2007) אור,
צא מהסרט =] חחחחח
בקושי למפגש באים, אתה רוצה לקחת אותנו לחו"ל?
אני אומרת נהיר תשכור חדר במלון הכי מעפן בת"א
ותארח אותנו D:
חח כן אני יודע בדיוק אמרתי לאושרי במסנג'ר
בקושי למפגש בעזיראלי הכבדים האלה באים מה חשבתי לעצמי מפגש בחו"ל חחחח :]
אבל לכי תדעי ת'כלס אינ צריך 2 זוגות שיסעו איתי אפילו עוד זוג אחד .. ועוד מישהו/היא שתהיה איתי בחדר (מיטה נםפרדת לא לדאוג יא חרמנים)
רעיון מתוק. אבל נראה לי כמו ששיר אומרת, הכי קרוב למלון שנגיע יחד זה שנהיר ישכור חדר ויארח את כולם😊 וגם זה לא יקרה.. חח
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 23/07/2007) אור,
צא מהסרט =] חחחחח
בקושי למפגש באים, אתה רוצה לקחת אותנו לחו"ל?
אני אומרת נהיר תשכור חדר במלון הכי מעפן בת"א
ותארח אותנו D:
חחחחח בדיוק.
יא בולבול דווקא בסוף אוגוסט ?
אני בחו"ל ..
אבל הייתי באה בדוק אם היית מפליץ את הרעיון הזה לפני החופש הגדול.
בכל אופן אף אחד לא היה רוצה אותי בחדר שלו. אז צא מהתסביך =]
מה שכן... אפשר לראות את היתרון שברעיון שלך, ולקחת אותו צעד קדימה
כל מי שבאמת רוצה לבוא.. שיתחיל לחסוך כסף. ואפשר יהיה אולי להוציא את זה לפועל בחופש פסח או סוכות או חנוכה אנאערף.
חומר למחשבה
QUOTE (הדריק @ 23/07/2007) יא בולבול דווקא בסוף אוגוסט ?
אני בחו"ל ..
אבל הייתי באה בדוק אם היית מפליץ את הרעיון הזה לפני החופש הגדול.
בכל אופן אף אחד לא היה רוצה אותי בחדר שלו. אז צא מהתסביך =]
מה שכן... אפשר לראות את היתרון שברעיון שלך, ולקחת אותו צעד קדימה
כל מי שבאמת רוצה לבוא.. שיתחיל לחסוך כסף. ואפשר יהיה אולי להוציא את זה לפועל בחופש פסח או סוכות או חנוכה אנאערף.
חומר למחשבה
כמה מילים גסות בהודעה אחת חח