QUOTE (מאוכזבת @ 23/07/2007) QUOTE (הדריק @ 23/07/2007) יא בולבול דווקא בסוף אוגוסט ?
אני בחו"ל ..
אבל הייתי באה בדוק אם היית מפליץ את הרעיון הזה לפני החופש הגדול.
בכל אופן אף אחד לא היה רוצה אותי בחדר שלו. אז צא מהתסביך =]
מה שכן... אפשר לראות את היתרון שברעיון שלך, ולקחת אותו צעד קדימה
כל מי שבאמת רוצה לבוא.. שיתחיל לחסוך כסף. ואפשר יהיה אולי להוציא את זה לפועל בחופש פסח או סוכות או חנוכה אנאערף.
חומר למחשבה
כמה מילים גסות בהודעה אחת חח
זוהי הדריק :]
ומהה פסחח פסח אני בצבא 😢
תאמת נשמע פגז
אבל לא נראלי שיהיה שיתוף ענקי חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח אני שבוע הבא בטורקיה😊
אבל רעיון חמוד😊
אור שיהיה לך גיוס קל דבר ראשון.. בהצלחה בטירונות .. אתה תאכל הרבה קבוקים 😊
דבר שני זה לא צריך להיות בהכרח בפסח. אפשר להתחיל לפתח את זה ולראות לאן זה יזרום.
(אני מסכימה עם מורן וגם אני חושבת שלא יהיה שיתוף ענקי אבל גם משהו מצומצם יכול לעבוד לא?)
דבר שלישי אני לא אומרת מילים גסות בכלל.. כוסאמק. 😨
😊
ת'כלס אני מבחינתי מספיק לי 4-6 איש (כלומר 2-3 חדרים) למלא וזה בן זונה :]
כמה שיותר כמובן יותר טוב :]