^ מועיל ? :\
רק אני לא מבייינה !?
מועיל וזה ...
בכל זאת , זה אמור להועיל בכיפור , לא ?
לכפר על החטאים
אבל בצום הזה זה אות אבל ...
לא ככה ?
לא צמה ..
צום קל למי שצם !(:
QUOTE (lovey_love @ 23/07/2007) QUOTE (נאפי @ 23/07/2007) אני לא אבל צום קל לכולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איך זה שאת מחוברת עכשיו? את לא עובדת עד 8?!
ותודה.
ערב צום מאמי
סגרנו מוקדם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
צם..
למי שלא יודע, הצום נכנס בשבע וחצי,
ויוצא 25 שעות לאחר מכן, בשמונה וחצי.
המון המון בהצלחה למי שצם.
שחר- זה עניין של אמונה.
יש הרבה כאלו שצמים רק ביום כיפור, אבל בתשעה באב- לא.
הצום של יום כיפור בא מלשון "כפרה".
מכפרים על כל העוונות של כל השנה, וכנראה אנשים מתחברים למהות
הצום הזה יותר בקלות.
לעומת זאת, צום תשעה באב בא לציין את חורבן בית המקדש.
וכן.. זה אות אבל.
מקווה שהבנת 😊
^ חחחחח אני לא אתחיל ...
אבל זאת התנהגות אבסורדית לגמרררי
בנתיים אני צמה
מקווה רק שמחר אני ארגיש טוב
ואוכל לסיים את הצום
רציתי אבל יש לי כדורים לפי שעות אז =\ !!
לא נורא צום קל חבר'ה
^^ בכל צום, מותר לקחת כדורים עם מים.
אני בעיקרון אמורה לקחת כדור כל יום באותה שעה, ומותר לי גם בצום.
ומותר גם עם קצת מים- כמה מים שאת צריכה כדי שזה ירד לך בגרון..
זה לא נקרא שזה שובר את הצום.
QUOTE (-שחרווניי- @ 23/07/2007) ^ חחחחח אני לא אתחיל ...
אבל זאת התנהגות אבסורדית לגמרררי
אבסורדית לחלוטין, אני מסכים איתך.
QUOTE (oshri_Ok @ 23/07/2007) QUOTE (-שחרווניי- @ 23/07/2007) ^ חחחחח אני לא אתחיל ...
אבל זאת התנהגות אבסורדית לגמרררי
אבסורדית לחלוטין, אני מסכים איתך.
סופסוף מישהו מבין אותי :]
שיגמר כבר😢
אני רעבה וצמאה.