חחחחחחחחחח
אתם באמת מאמינים בלצום רק ביום כיפור ?
שיהיה ...
ואני אנסה ,
בשביל עצמי .
מתי הצום נכנס..?? אני לא יודתע ואני רוצה לצוםם..! למרות שאני עם חום =\
הצום נכנס ב-7 ,, עוד חצי שעה נראלי.. אם אני לא טועה..
ואני צמה :]
צום קל !!@# (:
ב7?..........
אמרו לי עשרה ל8
לא לא ., בעצם 7 וחצי חחח..
עכשיו נכנס.
בדיוק סיימתי לצחצח שיניים..
הבאתי 3 ספרים מהספריה.
הלוואי שאמא לא תעיר אותי מחר,
אני אקום באיזה 1 ואקרא עד 8.
והלוואי יהיה צום קל ומועיל לכולנו😊
אני לא אבל צום קל לכולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 23/07/2007) אני לא אבל צום קל לכולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איך זה שאת מחוברת עכשיו? את לא עובדת עד 8?!
ותודה.
אני צמה ...
צום קל לכל הצמים (:
כמו יום כיפור גם הצום הזה מתחיל מהערב -מה שאומר שהוא כבר החל.
צום מועיל!!
מקווה שה' יתן לי את הכח לצום עד סופו כי יש לי קצת סחרחורות ובחילות
עוד קצת מידע על הצום (לקוח מפורום דת ואמונה):
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...opic=48530&st=0