כל אחד מאיתנו מחזיק בתוכו כמה דמויות ולא ,אני לא מדברת על פיצול אישיות אלא על להתאים את עצמך למקום שאתה נמצא בו ולאנשים שאתה מסתובב איתם.
לכל דמות יש אישיות משל עצמה שקמה לתחייה במקרה הצורך ,וכל הדמויות יחדיו הן אלא שיוצרות את מי שאנחנו.
כל אדם בוחר לאיזו דמות להיכנס בדיוק בנקודת זמן מסוימת.
אני יכולה לתאר כל כך הרבה דמויות.........
הדמות החייכנית כשמשהו משמח אותנו.
הדמות העצובה כשמישהו פוגע בנו.
הדמות האוהבת בזמן חיבוק עם אדם יקר.
הדמות החרמנית בזמן של תשוקה.
הדמות המקנאה שרואה את מה שלנו אין.
הדמות המאוכזבת שנותנת את כולה ללא תמורה.
הדמות הבודדה שמחפשת את הכפיות של הלילה.
הדמות החושנית שאנו פוגשים במראה רגע אחרי היקיצה.
הדמות הרעה כשאנו רוצים להכאיב למישהו.
הדמות הבוגדנית שאנו מחבקים את האדם שלא איתנו.
הדמות המשתפת זאת שכל כך זקוקה לתשומת לב.
הדמות העצובה שמופיעה בעת אובדן.
הדמות הבוכה שמי שאנו לא מצפים פוגע בנו.
הדמות הקיצונית כשאנו רוצים לזעזע אנשים.
הדמות השקרנית שאנחנו אף פעם לא יודעים מתי היא תופיע.
הדמות החברית בעת הצורך של חבר בכתף נוחה.
איזה דמות את/ה היום?! 😊





