הדמות שעכשיו ממשיכה הלאה בלי לדעת מה קורה..
הדמות ה-
שלא יודעת מה הולך להיות ועצוב לי
החייכנית והעייפה חחח
חופיתיייייי נראה לך שתמשיכי כככה?!?!? ממש לא!!! 😠
אני אוסרת עלייך להמשיך ככה
את הופכת להיות הדמות השמחה מובן?!?!?
אפשר לבחור בכולם?..כי אני רבגונית היום משום מה..מרגישה הרבה דברים
QUOTE (hofit189 @ 23/07/2007) QUOTE (שמאוהבת @ 23/07/2007) הדמות הבודדה שמחפשת את הכפיות של הלילה.
🙄
😊
😢