נמנ משעמם לי :|
חבר שלי בעבודה,
הוא טוחן משמרות, כל יום - כל היום.
מתגעגעת .. 🙄
תראאאאו מה הוא כתב לי ...
[ זה מהבוקר(: ,
קראתי את זה שוב עכשיו ]
" נופוש מאמי שלי רק
רציתי לאחל לך יום מעולה..
וזהו אני אוהב אותך המון
המון המון המון ורק בזכותך
אני אחזיק מעמד היום נסיכה..
אוהב אותך!! "
"הדבר שאני תמיד זוכר אצלך
כשרע לי או כשעצוב לי..זה החיוך שלך.." 😁
😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍
אני אוווווווווווווווווווהבת אוווותווו 😊 😁
אנשששששיייייייייים!
בבקשה תתעודדו!
באמת שזה שובר אותי לקרוא אשכולות של עעעצב !
* אם מישהו צריך אני בפרטי ת מ י ד *
שולחת לכולכם חיבוק ענקי ומלללללללללללא נשייייקות!
אזזזזזזזזזז קבלו ממני ....
אוווווווווווווווהבת את כולללכם (:
[ אבל את אור יותר 😁 ]
נופר?
את מדהימה,ואני שמחה שאת מאושרת!...מגיע לך את הטוב!
למה את לא עונה לי אף פעם באיסיי? אה....חחחחחחח אבל בכל מצב
אוהבת אותך מלא מלא מלא,,,
איזה חמודה אתתתת תודה =)))
את מדהימה!!!
שיהיה לך בהצלחהה!!
אוהבת המוןן
רגיינוש מתי לא עניתי לך?!
חחחח אני תמיד עונה לך אבל לפעמים אני שוכחת אותו דלוק והולכת ...
מתי שלחת לי הודעה?
אווהבת אותך יפפפה שלי!! 3>
טוניטה ומאי איזה מקסימוווות
תודה רבה מתה עליייכן!#$
היום שלחתי לך
לפני כמה ימים שלחתי לך
שלחתי לך נופרי אני אוהבת אותך
אבל בקטנה מאמי
מווווואהה 3>
QUOTE (רגייי @ 22/07/2007) היום שלחתי לך
לפני כמה ימים שלחתי לך
שלחתי לך נופרי אני אוהבת אותך
אבל בקטנה מאמי
מווווואהה 3>
זה לא בקטנה
בטח אחותי הייתה על המחשב ולא מסרה לי
אני יראה לה מזה .... 😊
אוווהבת אותך יפפפה שלי!
חחחח יחרפונה..
אוהבת אותך ...
וכפרעלללל אורייי חחח 😂 מדהים!
אני צריך, רוצה, וחייב- להגיד לך תודה.
את יודעת על מה.
אה, לא?
אז הנה אני אזכיר לך.
את היחידה שראתה שרע לי, וקפצה לאגם הדיכאון בשביל למשוך אותי ממנו.
והצלחת.
את היחידה שהעלתה לי היום חיוך על הפנים, ולא חיוך של סתם כדי להראות
כלפיי חוץ "כן, הכל טוב",
אלא חיוך של "איזה כיף לי, כי כיף לי.. כיף לי שיש אנשים כמו נופר,
שאשכרה אכפת להם ממני".
אני לא יכול להצביע על דבר מסויים שגרם ודיי גורם עדיין
להרגיש עצוב, אבל אני יודע שאני יכול להצביע על דבר אחד
שגרם לי לחייך היום, וזו השיחה שלנו.
תודה ענקית לך.
מכל הלב 3>
יווווווווו איזו חמודה את..
איזה חמוד הוא😊
איזה חמודים אתם😊😊😊
חחחחחחחח....
איזו חמווודה (:
אוהבת אותך 3>
QUOTE (oshri_Ok @ 22/07/2007)אני צריך, רוצה, וחייב- להגיד לך תודה.
את יודעת על מה.
אה, לא?
אז הנה אני אזכיר לך.
את היחידה שראתה שרע לי, וקפצה לאגם הדיכאון בשביל למשוך אותי ממנו.
והצלחת.
את היחידה שהעלתה לי היום חיוך על הפנים, ולא חיוך של סתם כדי להראות
כלפיי חוץ "כן, הכל טוב",
אלא חיוך של "איזה כיף לי, כי כיף לי.. כיף לי שיש אנשים כמו נופר,
שאשכרה אכפת להם ממני".
אני לא יכול להצביע על דבר מסויים שגרם ודיי גורם עדיין
להרגיש עצוב, אבל אני יודע שאני יכול להצביע על דבר אחד
שגרם לי לחייך היום, וזו השיחה שלנו.
תודה ענקית לך.
מכל הלב 3>
אושששששששר.
איזה הודעעה אני עם דמעות בעיניים.
אתה לא צריך להודות לי כבר אמרתי לך אני עושה את זה מאהבה
אתה בנאדם מדהים ואני דואגת לך ותמיד אדאג!
ואם אני רואה שאתה אפילו בדרך להיות עצוב -
אני אעשה כל מה שאני יכולה כדי לנסות למנוע את זה!!
יואו איך שימחת אווותי החיוך הקטנטן הזה שדיברת עליו- בשבילי שווה הכל!
שמחתי לדבר איתך למרות שהיה קצר
אבל לפחות משהו(: אני מתתה עלייך אני פה ל כ ל דבר בשבבילך
תמיד תמיד תמיד!!!
חלאס עם התודה, זה כלום, מגיע לך יותר מיזה ואתה יודע את זה! 😊
חופית - חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😁 מצחייקה אחת חחח
גם לסהר לא חסר 😊 אוווהבת אוווותך יפהשליייייייי
karnusha_167 חחחחחחחחחחח גם את חמוווודה מאוד 😁
QUOTE (_קרנוש_ @ 22/07/2007) איזו חמווודה (:
אוהבת אותך 3>
חחחחח גמני אוהבת אותך מדהימה שלי 3>
מגיע לך להיות מאוהבת, ולהיות מאושרת.
יש אנשים שכל רגע של אושר מגיע להם. זה בגלל שאת מדהימה. 😊
יא נופרי איזה מתוקה את😛
מדהימה!!!!
חחחחחחחח שתמיד תהיי מאושרת ככה.
שמחה בשבילךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך.
אוהבתתת אותך😁