איזה חבר מותק ומקסים
בדיוק כמו חברה שלו
שמחה בשבילך מאמי
המון בהצלחהה אוהבת אותך
ולגבי העצב יהיה טוב לכולם בעזרת השם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה חמוד הוא ..
בהצלחה ..
אוהבת
את מדהימה אמרתי לך כבר את זה?
שניםםםםםםםםםםם לא דיברנוווווו
ואנחנו צריכות חחח
אני כל כך שמחה בשבילךךך את לא מבינהה כמה!!!
שיהיה לכם רק הצלחהההה ואושררר
והעיקר שתהיי מאושרתתת
אוהבת אותךך מדהימה אחתתתת
ובאמתתת תודה על כל התמיכה שלך!!!!
קאאאריני איזה מדהימה את כמה שאני חולה עלייייך!
מזמן לא דיברנו אהה התגעגעתי אלייך המון!3>
ליפי אני אווווווווווווווווווהבת אותך ימקסימה אחחחת איזה בווובה!
מורני חחחח איזה מתוווקה את תמיד עם הודעות שמעלות לי חיוך אוהבת!!
ברי תודה יפהשלי אוהבת אותך
וואאאאאאאאאאאו ליאוווווווווווררררי אנחנו חייבות לדבר דחוווף
למה את לא באייסי יותר? התגעגעתי המון איך שאת מתחברת-> שלחי הודעה!
אוהבת אותך את מללאכית פשוט!
נפגשנו היום. 🙄
איזה מושלללם היה , הוא מדהייייים 😁
מ א ו ה ב ת
לילה טוב מתוקים(:
QUOTE (NoFOosH @ 23/07/2007) ליפי אני אווווווווווווווווווהבת אותך ימקסימה אחחחת איזה בווובה!
😁 😁 😁
שיאו איזה מאמי את 😛
את המקסימה פה.
אוהבת אותךךךךךךךךך מלא 😁 😛
אין מאושרת ממני שאת כל כך שמחהההה
עשית לי את היוםםםםםםםםםםםםםםם
וכןן כי אני עובדת רוב היום
ושאני חוזרת אין לי כוח למחשב חח
אבל אני במסנננ
תתחברי למסנננננננננננננננננננננ 😠
חח אוהבת אותךךךך נסיכהההה שלייי