לא נהיה יותר בייחד
אין יותר אני והוא
הכול ניגמר
דרכינו נפרדות..
סופית
מה שרציתי
מה שחלמתי
מה שחשבתי שיקרה.. לפחות מה שרציתי שיקרה =/
כלום לא יקרה יותר
הכול ניגמר בינינו
"אל תלכי לי, אל תלכי לי
אין לי כוח להמשיך אולי תישארי"
אין במה להחזיק
אין מה יתמוך
מה שיעזור
מה שיעודד
כמה שידברו ויגידו ש"יהיה טוב"
כמה שהחברות והידידים שלי במציאות, כמו תמיד.. יהיו שם בשבילי
כלום כבר לא יעזור
זה ניגמר!
😢 😢 😢
למה מאמי?
לא מכירה את הסיפור אבל אולי זה לטובה?
*חיבוקיי*
זה לא לטובה מותק
זה ניגמר
איך זה יכול להיות לטובה? 😢
ולמה?
כי ה' שם מלמעלה עושה הכוללל בשביל שלא נהיה בייחד
אז למה התאהבתי בו?!
למה?!
עם בסופו של דבר לא נהיה יותר בייחד
חיבוקק בחזרה
הודיה
כי הוא לא היה בשבילך!
זאת לא אהבה שעושה לך טוב
כמה שאהבת אותו,כמה כייף היה לך איתו
תזכרי את זה רק כתקופה מדהימה בחיים שלך
אל תתני לפרידה ככה להרוס אותך
זה לא נכון,
סך הכול תקופה יפה שהייתה והסתיימה!
מאההבה הזאת למדת דברים
למדת לקחים,טעויות
שבקשר הבא את לא תעשי אותם,
אני בטוחה שהכול באמת יהיה טוב
כי את שווה הרבה יותר ממה שאת חושבת!
כי את בחורה מתוקה,מקסימה,
עם הרבה אהבה
שמוכנה לתת את הכול
לכן את זקוקה לאהבה
ושהבן זוג יתן לך מה שבאמת מגיע לך|!
תיהי חזקה
אוהבת אותך
QUOTE (ילדונות_17 @ 22/07/2007) זה לא לטובה מותק
זה ניגמר
איך זה יכול להיות לטובה? 😢
ולמה?
כי ה' שם מלמעלה עושה הכוללל בשביל שלא נהיה בייחד
אז למה התאהבתי בו?!
למה?!
עם בסופו של דבר לא נהיה יותר בייחד
חיבוקק בחזרה
תאמיני לי שכלום לא סתם
וה' לא עושה לך "בכוונה" !
תחשבי על זה שזה נגמר כי הוא לא האהבה האמיתית שלך ואת סתם היית מבזבזת זמן איתו,
או שזה נגמר עכשיו כדי למנוע ממך סבל מיותר והרבה יותר גדול בעתיד ...
אני לא יודעת מה צופן בחובו העתיד ונסתרות הן דרכי האל,
אבל באמת שהכל לטובה ושום דבר לו קורה סתם.
דיי.
תתעודדי, תרימי את הראש,
ותחייכי חיוווך גדול למרות שזה הדבר האחרון שבא לך עכשיו
כי להתבוסס ברחמים עצמיים ודיכאון לא מה שיעזור נכון? 😊
אני מאמינה שתתגברי על זה מהר,
פשוט תיזכרי את התקופה הזאת כדבר טוב וטוב שהיה מאמי ותנסי להמשיך הלאה,
אין מה לעשות מאמי .... פה לכל דבר.
רגינה:
ת' מאמי שלי
גמני אוהבת'ך
מצטערת
כרגע לא יכולה לחשוב כמוך
לא יכולה להסכים איתך
יותר מידי רע לי
נכון כרגע הכול נראה שחור,אפל
כאילו הכול לרעתך..
אבל זה הכי לא ככה
יבוא היום ואת באמת תביני
שהתקופה שלכם הייתה סך הכול תקופה יפה של אהבה
באמת,עכשיו זה לא נראה בכלל ככה
הכול נראה רע,רע,רע, ורע!
אבל את תראי,
בסוף?
הכול היה לטובה
אוהבת אתך
ושולחת לך חיבוק ענקי
QUOTE (NoFOosH @ 22/07/2007) QUOTE (ילדונות_17 @ 22/07/2007) זה לא לטובה מותק
זה ניגמר
איך זה יכול להיות לטובה? 😢
ולמה?
כי ה' שם מלמעלה עושה הכוללל בשביל שלא נהיה בייחד
אז למה התאהבתי בו?!
למה?!
עם בסופו של דבר לא נהיה יותר בייחד
חיבוקק בחזרה
תאמיני לי שכלום לא סתם
וה' לא עושה לך "בכוונה" !
תחשבי על זה שזה נגמר כי הוא לא האהבה האמיתית שלך ואת סתם היית מבזבזת זמן איתו,
או שזה נגמר עכשיו כדי למנוע ממך סבל מיותר והרבה יותר גדול בעתיד ...
אני לא יודעת מה צופן בחובו העתיד ונסתרות הן דרכי האל,
אבל באמת שהכל לטובה ושום דבר לו קורה סתם.
דיי.
תתעודדי, תרימי את הראש,
ותחייכי חיוווך גדול למרות שזה הדבר האחרון שבא לך עכשיו
כי להתבוסס ברחמים עצמיים ודיכאון לא מה שיעזור נכון? 😊
אני מאמינה שתתגברי על זה מהר,
פשוט תיזכרי את התקופה הזאת כדבר טוב וטוב שהיה מאמי ותנסי להמשיך הלאה,
אין מה לעשות מאמי .... פה לכל דבר.
ת' בייבי
כרגע לא יכולה להסכים איתך
לא חושבת כמוך
אין לי מצב רוח
יותר מידי רע לי
אני לא יכולה לחייך
לא יכולה להגיד שטוב שזה היה
עדיין קשה לי להפנים ת'עובדה שזה היה ולא יהיה יותר..
שזה ניגמר
למרות שכתבתי
עדיין קשה לי להבין
להבין שזה ניגמר
עד כמה שאני חייבת להבין את זה
כי גם אין לי ברירה =/
אני אוהבת אותו 😢!
QUOTE (רגייי @ 22/07/2007) נכון כרגע הכול נראה שחור,אפל
כאילו הכול לרעתך..
אבל זה הכי לא ככה
יבוא היום ואת באמת תביני
שהתקופה שלכם הייתה סך הכול תקופה יפה של אהבה
באמת,עכשיו זה לא נראה בכלל ככה
הכול נראה רע,רע,רע, ורע!
אבל את תראי,
בסוף?
הכול היה לטובה
אוהבת אתך
ושולחת לך חיבוק ענקי
מקווה שזה יקרה בקרוב
ת' יפה שלי
גמני אוהבת'ך ושולחת לך חיבוק ענקי בחזרה
אני מסכימה פה עם כולן.
מאמי נסתרות דרכי האל..הוא לא עושה כלום "דווקא" ובאמת במקום לתת לפרדה לשבור אותך תאספי כוחות ותזכרי את זה כתקופה קסומה ומתוקה..
QUOTE (רגייי @ 22/07/2007) הודיה
כי הוא לא היה בשבילך!
זאת לא אהבה שעושה לך טוב
כמה שאהבת אותו,כמה כייף היה לך איתו
תזכרי את זה רק כתקופה מדהימה בחיים שלך
אל תתני לפרידה ככה להרוס אותך
זה לא נכון,
סך הכול תקופה יפה שהייתה והסתיימה!
מאההבה הזאת למדת דברים
למדת לקחים,טעויות
שבקשר הבא את לא תעשי אותם,
אני בטוחה שהכול באמת יהיה טוב
כי את שווה הרבה יותר ממה שאת חושבת!
כי את בחורה מתוקה,מקסימה,
עם הרבה אהבה
שמוכנה לתת את הכול
לכן את זקוקה לאהבה
ושהבן זוג יתן לך מה שבאמת מגיע לך|!
תיהי חזקה
אוהבת אותך
אמרה הכל..
מאמי אל תיהיי עצובה מזה אוהבת אותך!
זה לא יכול כל פעם להיגמר ושושב לחזור זה ישגע אותך
טוב שככה אוהבת אתך
ואי הודיה אני כ" מבינה אותך תאמיני לי!!!
רק שאני נכנסת לסיפור כזה של כמעט שנה
שבואי נגיד גם קצת הרבה יותר מורכב
ויותר מסובך
וזה נגמר , אין כ"כ מה לעשות
ותמיד אני שואלת את עצמי
למה כל זה התחיל
אם לא יוצא מזה שום דבר??
למה , למה כל זה קרה?
למהה ? בשביל מה זה התחיל
אם לא קרה באהבה הזאתי
את אהבה האמיתית!!
אבל אני למדתי בתקופה האחרונה
משהו כזה
תנסי לנסות ללמוד לעשות גם את ,את זה
פשוט לשבת עם עצמך
ולהריץ את הכל , ולנסות להוציא מכל הרע את הטוב
הודיה, דברים לא קורים סתם יש להם סיבה!
זה מלמד אותנו דברים חדשים לחייים
ואין לך מה להיות עצובה
ואם את בכל זאת עצובה
את תראי שפרק תקופה של זמן יעביר לך את ההרגשה
וככה את תמשיכי קדימה!!
ותסתכלי על התקופה הזאתי
כ-זיכרון רע או טוב מה שתחליטי
אבל חייב להמשיך קדימה !!
המחוגים לא עוצרים!!
הזמן ממשיך
ותנסי גם את להמשיך איתו!!
ולחייייך והמון!!!
--תאמיני לי שאני מבינה את הכאב
מעוד כמה סיבות אישיות שלי
משהו שאני מסוגלת לעשות!--
קיצר אחרי שחפרתי
אני מקווה שתפנימי!!
שבאת כל דבר קורה לטטובה
אפילו שכגע זה לא הכי ניראה ככה!
שולחת לך חיבוקי ענקי!!
אווהבת אותך המון!!
מואההה
מיכלו'ש
3>
ת' מדהימות שלי
אוהבת'כןןן
QUOTE (רגייי @ 22/07/2007) הודיה
כי הוא לא היה בשבילך!
זאת לא אהבה שעושה לך טוב
כמה שאהבת אותו,כמה כייף היה לך איתו
תזכרי את זה רק כתקופה מדהימה בחיים שלך
אל תתני לפרידה ככה להרוס אותך
זה לא נכון,
סך הכול תקופה יפה שהייתה והסתיימה!
מאההבה הזאת למדת דברים
למדת לקחים,טעויות
שבקשר הבא את לא תעשי אותם,
אני בטוחה שהכול באמת יהיה טוב
כי את שווה הרבה יותר ממה שאת חושבת!
כי את בחורה מתוקה,מקסימה,
עם הרבה אהבה
שמוכנה לתת את הכול
לכן את זקוקה לאהבה
ושהבן זוג יתן לך מה שבאמת מגיע לך|!
תיהי חזקה
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני לא יודעת את הסיפור
אבל אני יודעת שכואב לך
שאת מרגישה שאת קבורה עמוק באדמה ולעולם לא תצאי משם
אבל את כן
ואת תתאהבי שוב במישהו
ותסתכלי על אותו אחד, ותצחקי
חבל שתפספסי זמן מהחיים שלך על עצב
תמשיכי הלאה
כמו שהמשכת...
יהיה בסדר מאמי