QUOTE (רגייי @ 22/07/2007) הודיה
כי הוא לא היה בשבילך!
זאת לא אהבה שעושה לך טוב
כמה שאהבת אותו,כמה כייף היה לך איתו
תזכרי את זה רק כתקופה מדהימה בחיים שלך
אל תתני לפרידה ככה להרוס אותך
זה לא נכון,
סך הכול תקופה יפה שהייתה והסתיימה!
מאההבה הזאת למדת דברים
למדת לקחים,טעויות
שבקשר הבא את לא תעשי אותם,
אני בטוחה שהכול באמת יהיה טוב
כי את שווה הרבה יותר ממה שאת חושבת!
כי את בחורה מתוקה,מקסימה,
עם הרבה אהבה
שמוכנה לתת את הכול
לכן את זקוקה לאהבה
ושהבן זוג יתן לך מה שבאמת מגיע לך|!
תיהי חזקה
אוהבת אותך
אוהבת אותך ..
יהיה טוב





