הכל מאלוהים!!!!!! כל תזוזה שלכםםם ממנו!!! כל נשימה שלככםםםם בזכותו!!!!
רק רק רק הוא יודע מה טוב בשבילכם ורק רק רק רק הוא יעשה את זה בזמן שלו!!!
אתם לא מבינים כמה אמונה בו עוזרת לעבור דברים קשים!!!
כל דבר שקורה לכםםם ה-כ-ל לטובה...אלוהים רק מראה לנו תדרךךך לחיות!!
ללמוד מטעויות של עצמנווו זה הכי חשוב..לקחת זמן לסדר תמחשבות לנקות תרגשות
ולחזור לעצמכם!!
לטעות זה אנושי..לסלוח זה אלוהי!
אני אוהבת אותך..
שבוע טובבבבב אנשים! תחייכו.
למרות הכל תמיד יש תקווה !!
אהבתי את כל מה שכתבת
רואים שזה מהלב (נכון?!)
ודווקא במצבים הקשים והשפלים שלנו אנחנו פונים לאמונה😊
כיף לראות ולדעת שאת אופטימית מאמי
הכל לטובה ובאמת רק מהקשיים לומדים דברים
אהבתי את מה שכתבת
שיהיה המון בהצלחה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כל כך נכוןן
תודהה
אהבתיי
מואהה
צווודקת כ"כ ..
ובאמת רואים שזה מהלב ..
יעלי?
זה כל-כך נכון!הכי נכון בעולם!
תודה לך!..(=
אוהבת 3>
יפה מאמי
גם אני ככה
לטעות זאת באמת חולשה אנושית ,
ולסלוח מעלה אלוהית . . . .
אני איתך, זה הכי נכון בעולם!!
הכל לטובה 😊
QUOTE (limaori @ 22/07/2007) אהבתי את כל מה שכתבת
רואים שזה מהלב (נכון?!)
ודווקא במצבים הקשים והשפלים שלנו אנחנו פונים לאמונה😊
את טועה ...
ר-ק במצבים הקשים אנחנו פונים לאמונה \:
QUOTE (נאפי @ 22/07/2007) כיף לראות ולדעת שאת אופטימית מאמי
הכל לטובה ובאמת רק מהקשיים לומדים דברים
אהבתי את מה שכתבת
שיהיה המון בהצלחה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
..
QUOTE (-שחרווניי- @ 22/07/2007) QUOTE (limaori @ 22/07/2007) אהבתי את כל מה שכתבת
רואים שזה מהלב (נכון?!)
ודווקא במצבים הקשים והשפלים שלנו אנחנו פונים לאמונה😊
את טועה ...
ר-ק במצבים הקשים אנחנו פונים לאמונה \:
גם נכון..שקשה תמיד מבקשים עזרה ממנו..וזה הקטע שאפילו שאת לא יודעת בתוכך
שטוב לך "הוא מאושר למעלה......." וזה מה שאני אומרת...שבסוף אחרי כל הרע שיש
את לא מבינה כמה טוב יכול להיות....
QUOTE (-שחרווניי- @ 22/07/2007) QUOTE (limaori @ 22/07/2007) אהבתי את כל מה שכתבת
רואים שזה מהלב (נכון?!)
ודווקא במצבים הקשים והשפלים שלנו אנחנו פונים לאמונה😊
את טועה ...
ר-ק במצבים הקשים אנחנו פונים לאמונה \:
שחר לא רק ....
אני תמיד מבקש אבל הבעיה היא שאני לא נוותן :/
ואני תמיד מבקש ואני מקבל ברוך ה' ...
גם כשרע לי וגם כשטוב לי =/