QUOTE (-שחרווניי- @ 22/07/2007) QUOTE (limaori @ 22/07/2007) אהבתי את כל מה שכתבת
רואים שזה מהלב (נכון?!)
ודווקא במצבים הקשים והשפלים שלנו אנחנו פונים לאמונה😊
את טועה ...
ר-ק במצבים הקשים אנחנו פונים לאמונה \:
שחר זה תלוי מאמי ...
אצל הרבה אנשים זה ככה אבל אני תמיד מאמינה גם לטוב גם לרע.
כשרע לי אני מבקשת את עזרתו זה תמיד.
אבל כמו עכשיו שאני בתקופה טובה יחסית בלי עין רעה
אני מאמינה עוד יותר אפילו וכל ערב לפני השינה אני מודה לו ( רציני חחח ) ...
אבל אולי זאת רק אני 😁
יעל מה שרשמת ממש יפה
רואים שזה מהלב מסכימה אייתך
חחחחח חמודה😊😊:
חחח אני מסכימה איתך במאה אחוז..
ואני אוהבת את הגישה שלך לדברים😊
נקודה למחשבה
ובקשר למה שאמרו שכשרע לנו אנחנו פונים לאמונה..
זה משהו שהוא דיי צבוע כי רק כשרע לנו אנחנו זוכרים את ה' ופונים אליו וכשהתקופה עוברת אז כמעט כולם שוכחים אותו=\
QUOTE (-שחרווניי- @ 22/07/2007) QUOTE (limaori @ 22/07/2007) אהבתי את כל מה שכתבת
רואים שזה מהלב (נכון?!)
ודווקא במצבים הקשים והשפלים שלנו אנחנו פונים לאמונה😊
את טועה ...
ר-ק במצבים הקשים אנחנו פונים לאמונה \:
אני נגד מה שאמרת!
לפחות הצד שלי!!
לי תמיד יש אמונה
ושכל מה שוקרה זה פשוט מלמעלה!!
הגורל שלנו פשוט כבר רשום!
ואנחנו מבצעים אותו
בקיצור הכל ביידי שמיים
אווהבת המון!
מיכלו'ש
3>
מסכימה מילה במילה איתך...
הכל מלמעלה והכל לטובה.
מטעויות לומדים, הכל ניסיון לחיים.
QUOTE (limaori @ 22/07/2007) אהבתי את כל מה שכתבת
רואים שזה מהלב (נכון?!)
ודווקא במצבים הקשים והשפלים שלנו אנחנו פונים לאמונה😊
זה נכון אבל אני למשל כשטוב לי אני מרגישה גם צורך להודות לאלוהים...
עושה לי טוב😊
כשאני קוראת כאלה דברים זה עושה לי טוב בלב
QUOTE (NoFOosH @ 22/07/2007) QUOTE (-שחרווניי- @ 22/07/2007) QUOTE (limaori @ 22/07/2007) אהבתי את כל מה שכתבת
רואים שזה מהלב (נכון?!)
ודווקא במצבים הקשים והשפלים שלנו אנחנו פונים לאמונה😊
את טועה ...
ר-ק במצבים הקשים אנחנו פונים לאמונה \:
שחר זה תלוי מאמי ...
אצל הרבה אנשים זה ככה אבל אני תמיד מאמינה גם לטוב גם לרע.
כשרע לי אני מבקשת את עזרתו זה תמיד.
אבל כמו עכשיו שאני בתקופה טובה יחסית בלי עין רעה
אני מאמינה עוד יותר אפילו וכל ערב לפני השינה אני מודה לו ( רציני חחח ) ...
אבל אולי זאת רק אני 😁
יעל מה שרשמת ממש יפה
רואים שזה מהלב מסכימה אייתך
מסכימה איתך יעל
וגם איתך נופר
כיף לקרוא דברים כאלה (:
ואני מאמינה בזה
וזה לא נכון שרק כשרע זוכרים את אלוקים
אני יודעת להודות לו גם כשקורים דברים טובים
ועם אמונה הכל מסתדר.
QUOTE (-שחרווניי- @ 22/07/2007) QUOTE (limaori @ 22/07/2007) אהבתי את כל מה שכתבת
רואים שזה מהלב (נכון?!)
ודווקא במצבים הקשים והשפלים שלנו אנחנו פונים לאמונה😊
את טועה ...
ר-ק במצבים הקשים אנחנו פונים לאמונה \:
זה לא מה שאמרתי?
שבמצבים הקשים אנחנו פונים אליו
ולא כולם ככה
יש כאלו שגם שטוב להם הם פונים לה' לבקשת תודה!!!